Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gymmet er bevoktet av to på hhv 2300 og 2600 fra trenere på level 29 og 31 så der har jeg ikke sjanse. De var tre i går, jeg slo ut den ene da, men de to siste har jeg ikke sjans på.
Min sterkeste er 900 og noe og fikk ut den på 1400 og noe mange nok ganger til at det bare er plass til de to siste. Men de klarer jeg ikkeMen om du har pokemon av rett type som er ganske sterke, tusen og noe, og flere ganger får slått den første pokemonen med det totale angrepet fra dine seks, så får du poeng og får redusert gymmens status i alle fall
Min sterkeste er 900 og noe og fikk ut den på 1400 og noe mange nok ganger til at det bare er plass til de to siste. Men de klarer jeg ikke
Åh serr kjipt at den stakk av da. Vil ha vil haa!!Vis vedlegget 191513
Fant denne i dag når jeg gikk tur, men syyykt vanskelig å fange.. Den hoppet ut av pokeballen fire ganger før den bare stakk igjen. Har dere fått tak i denne?
Vis vedlegget 191513
Fant denne i dag når jeg gikk tur, men syyykt vanskelig å fange.. Den hoppet ut av pokeballen fire ganger før den bare stakk igjen. Har dere fått tak i denne?
Ja veldig irriterende! Var med søstra til sambo å hun fikk den..Åh serr kjipt at den stakk av da. Vil ha vil haa!!
Heldig!!Den har jeg
Jaa varveldug heldig og kun sett den den ene gangen her :/Heldig!!
Aldri sett den her før jeg så regner med det var siste gangen med mindre jeg finner nok pikachu så jeg kan evolve den etterhvertJaa varveldug heldig og kun sett den den ene gangen her :/
Aldri sett den her før jeg så regner med det var siste gangen med mindre jeg finner nok pikachu så jeg kan evolve den etterhvert
Heldig har en Pikachu jeg. Letter meg i hjel etter flereJa veldig irriterende! Var med søstra til sambo å hun fikk den..
Jeg har to Pikachu, kunne hatt tre, men den siste der hoppa ut av pokeballen tre ganger før den stakk av igjen..Heldig har en Pikachu jeg. Letter meg i hjel etter flere
Så funker jo ikke de kart appene mere heller (hørte jeg) så nå må man jobbe litt hardere når man er på jakt
Det hadde vært noeSkal mest sannsynlig på jakt i Frognerparken med guttene i morgen
Oj!! Har fremdeles til gode å se en jeg :OEg tror eg har funnet ut hvor pikachu bor her