Pokemon Go

Gymmet er bevoktet av to på hhv 2300 og 2600 fra trenere på level 29 og 31 så der har jeg ikke sjanse. De var tre i går, jeg slo ut den ene da, men de to siste har jeg ikke sjans på.

Gymmet er bevoktet av to på hhv 2300 og 2600 fra trenere på level 29 og 31 så der har jeg ikke sjanse. De var tre i går, jeg slo ut den ene da, men de to siste har jeg ikke sjans på.

Men om du har pokemon av rett type som er ganske sterke, tusen og noe, og flere ganger får slått den første pokemonen med det totale angrepet fra dine seks, så får du poeng og får redusert gymmens status i alle fall :)

Men om du har pokemon av rett type som er ganske sterke, tusen og noe, og flere ganger får slått den første pokemonen med det totale angrepet fra dine seks, så får du poeng og får redusert gymmens status i alle fall :)
Min sterkeste er 900 og noe og fikk ut den på 1400 og noe mange nok ganger til at det bare er plass til de to siste. Men de klarer jeg ikke

Min sterkeste er 900 og noe og fikk ut den på 1400 og noe mange nok ganger til at det bare er plass til de to siste. Men de klarer jeg ikke

Nei, er de så mye sterkere så er det vanskelig :)

ImageUploadedByBV Forum1471195963.095611.jpg
Fant denne i dag når jeg gikk tur, men syyykt vanskelig å fange.. Den hoppet ut av pokeballen fire ganger før den bare stakk igjen. Har dere fått tak i denne? :-)

Jeg tok meg et raid med Lucky egg og insidens mens jeg la vesla her. Evolvet massevis og gikk fra level 14 (manglet bare bittelitt) til level 16. Så kom pikachu!! Og jeg klarte ikke fange den, den stakk av :-(

Skal mest sannsynlig på jakt i Frognerparken med guttene i morgen :)

Når jeg endelig greier å gå nok til å klekke egg og det kommer en magikarp er det skikkelig skuffende at den kun kommer med 5 candy :o

Heldig :D har en Pikachu jeg. Letter meg i hjel etter flere :p
Så funker jo ikke de kart appene mere heller (hørte jeg) så nå må man jobbe litt hardere når man er på jakt :p
Jeg har to Pikachu, kunne hatt tre, men den siste der hoppa ut av pokeballen tre ganger før den stakk av igjen.. :p

Back
Topp