bessie
Elsker forumet
Ja det vet eg men samme pokemon kan ha et aent angrep vist du forstår. Så den samme pokemon kan ha hp og CP likt men et aent angrep som kan være bedre en den andre som gjør at den blir bedre. Eg er dårlig på å forklare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vet eg men samme pokemon kan ha et aent angrep vist du forstår. Så den samme pokemon kan ha hp og CP likt men et aent angrep som kan være bedre en den andre som gjør at den blir bedre. Eg er dårlig på å forklare
Jeg skjønte ikke helt detJa det vet eg men samme pokemon kan ha et aent angrep vist du forstår. Så den samme pokemon kan ha hp og CP likt men et aent angrep som kan være bedre en den andre som gjør at den blir bedre. Eg er dårlig på å forklare
Dette du tenkte på?Ja det vet eg men samme pokemon kan ha et aent angrep vist du forstår. Så den samme pokemon kan ha hp og CP likt men et aent angrep som kan være bedre en den andre som gjør at den blir bedre. Eg er dårlig på å forklare
Nei altså ta eksempel denne pokomen på bilde. Nå fant en ingen som var like på CP eller HP men fant denne som er samme type men forskjellige angrep. Hva er best eller hvordan finner eg ut hva som er best på denne og de andre?Jeg skjønte ikke helt det
Altså akkurat den ene pokemonen, eller en annen av samme type du mener? For en og samme pokemon kan vel ikke ha forskjellig angrep?
For det er det jeg mener at de tallene inni de røde sirklene betyr. At forskjellige pokemon av samme type kan ha forskjellig hp, cp og angrep
Hva er cp i tillegg da?Nei altså ta eksempel denne pokomen på bilde. Nå fant en ingen som var like på CP eller HP men fant denne som er samme type men forskjellige angrep. Hva er best eller hvordan finner eg ut hva som er best på denne og de andre?
Hva er cp i tillegg da?
Jeg vet ikke hva de forskjellige angrepstypene er, så jeg tar bare den det er høyest på Jeg
Feks så hadde jeg tatt den det står 85 på hvis cp på de to er ganske like. For det er markant høyere enn på den andre selv om den var jevnere. Men aner ikke om det er rett da ;-)
Fin cp på dem beggeSiste par dagene, Pinsir kom med incense i går, den andr var i 10 km egg
Vis vedlegget 193092
Vis vedlegget 193093
Fin cp på dem begge
Endeliiiiiiiiiiig bare CP 10, men kjekkt å endelig å fått han. Har sett omrisset sikkert 10 ganger, men aldri funnet han før i dag.
Fikk i dag mitt første 10 km egg også. Så håper det er noe gøy inni der er straks lvl 18 og har vel som jeg husker aldri fått noe skikkelig gøy. Går i magikarp, Weedle, Pidgey og lignende. Så nå krysser jeg fingrene for et bra 10 km egg :-D
Wow, du fikk jo masse candy på ScytherSiste par dagene, Pinsir kom med incense i går, den andr var i 10 km egg
Vis vedlegget 193092
Vis vedlegget 193093
De kan godt komme hit en turFøles som det kun finnes voltorb og magnetmite i den her byen
Wow, du fikk jo masse candy på Scyther
Har vært dårlig til å legge merke til hvor mye candy jeg har fått på de jeg har klekket (men så har de aller fleste vært Pidgey, Caterpie og Weedle også da.. )
Men da jeg fikk Sandshrew fikk jeg bare 13 candy..
Det stemmer nok det, har enda ikke fått et eneste 10km eggTror jeg fikk samme da jeg fikk lapras på ca 1500 cp. Kommer nok mer candy i 10 km egg, og kanskje mer candy når cp er høy?