mammatilgutt
Elsker forumet
Har aldri hatt mr.mime i gym men rainer har jeg hatt mange ganger de har like mye stardustNei eg vet ikke men som eg forstod det så er det den pokemon som får belønning liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri hatt mr.mime i gym men rainer har jeg hatt mange ganger de har like mye stardustNei eg vet ikke men som eg forstod det så er det den pokemon som får belønning liksom
Så når man collecter det på gymmen og får 500 stardust så fordeles det på alle samme og ikke kun den som er gymmen?Det stemmer nok ikke stardust er en felles ting
Så når man collecter det på gymmen og får 500 stardust så fordeles det på alle samme og ikke kun den som er gymmen?
Hahahaha ikke før nå såg eg at det samme stod på alle sammen så da har eg forstått det, snakk om å misforstå noe..Vil jo tro det. Du kan tenke på det som at du har en "pose" med stardust som du kan bruke som du vil, tallet står bare opplyst på hver pokemon slik at du kan se hvor mye du har mår du evt skal oppgradere en pokemon. Står det 70 000 i stardust når du ser på en gitt pokemon, er det mengden stardust du har totalt.
Hahahaha ikke før nå såg eg at det samme stod på alle sammen så da har eg forstått det, snakk om å misforstå noe..
Skjønte det ikke med en gang jeg heller trodde å først at det var individuelt :'DHahahaha ikke før nå såg eg at det samme stod på alle sammen så da har eg forstått det, snakk om å misforstå noe..
La ikke merke til det først selv men det er jo greit å kunne velge selv hvor man vil bruke det.
Haha :-D godt eg ikke er alene ;-)Skjønte det ikke med en gang jeg heller trodde å først at det var individuelt :'D
Gjør du? Det er jo litt kjedelig. Eg må innrømme at eg og vil nok gå lei når eg har utviklet alle og fått alle som går an å fange her i Norge.Begynt å gå lei jeg
Ja den er kjedelig... Iallefall vist du har mange retninger og gå etter. Her eg bor er det heldigvis egentlig bare en vei de kan være på. Var det ponyta eller utvikling hennes?Er det mulig!!!
Oppdaget at oddis var i nærheten nå i kveld, så stakk ut og fant den til slutt. Hadde ikke før kommet inn igjen og skulle ordne til morgendagen, før jeg oppdaget at den ponnien (husker ikke navnet) var i nærheten. Stakk ut igjen, og vandret nå på kryss og tvers i området her men fant den ikke... Og plutselig var den søkk borte
Var nok ikke meningen i kveld....
Ja det er så ensformigGjør du? Det er jo litt kjedelig. Eg må innrømme at eg og vil nok gå lei når eg har utviklet alle og fått alle som går an å fange her i Norge.
Ja du er ikke alene om det, pokemon go har mista mange spillere den siste tiden også pga folk går lei.Ja det er så ensformig
Fikk også i går mye på ham to steder faktiskFikk endelig Mr. Mime i dag.
Har sett han flere ganger, men ikke fått han før nå
Ja det skjønner jeg. Dårlig at man må reise verden rundt for å fange alleJa du er ikke alene om det, pokemon go har mista mange spillere den siste tiden også pga folk går lei.
Kan få i egg daJa det skjønner jeg. Dårlig at man må reise verden rundt for å fange alle
Jojo men alikevelKan få i egg da
Kan få i egg da
Kan man få alle i eggene?Jojo men alikevel
Ja man får pokemon i alle eggKan man få alle i eggene?
Hmm trudde noen var umulig å få her i Norge. At man måtte til USA liksom. Hva kaller man det relgion pokemon. Sånn så mr mine, har hørt at han finnes bare i Europa. Kanskje eg har misforståttJa man får pokemon i alle egg