Pokemon Go

Jeg har også gått litt lei!
Men i går var jeg ute for å klekke et 2km egg, som jeg har hatt i en uke nå:-/ så fikk litt piffen tilbake da pikachu spratt ut av egget :-) ikke orker jeg å bruke appen når jeg er ute å går heller, for den tapper da mobilen for strøm på null komma niks. Gidder ikke drasse på et ekstrabatteri for å trimme meg en tur liksom.
Ja det er det den gjør

8601d3d7f2cb601160e654756b2e6ea3

Siden har også link til en skriftlig oversikt for 40 level
Dette var stilig! :)

Jeg har nødlander.

Og lært meg å slå av ting som suger strøm. WiFi når jeg er utrolig Bluetooth når jeg ikke bruker det

For jeg går for å klekke egg, nesten daglig på trilletur

Ponyta tror jeg. Ikke helt sikker. Aldri sett i området her før..
Nei eg har iallefall fått inntrykk over at de dukker opp på samme tid og kanskje samme dag men kan godt være det er tilfeldig. Her hjemme er det iallefall sånn. Alltid kl halv så dukker det opp en pokomen i min stue, så når det nærme seg tar eg på spille :-P

Sånn har søstra mi det også. Men hun har også lang vei for å fange noe. Hva med deg?
Nei, kan få litt i nabolaget, samt at jeg har 15-25 min til gode steder :) Så får da fanget litt :D

Nei eg har iallefall fått inntrykk over at de dukker opp på samme tid og kanskje samme dag men kan godt være det er tilfeldig. Her hjemme er det iallefall sånn. Alltid kl halv så dukker det opp en pokomen i min stue, så når det nærme seg tar eg på spille :-P
Vi fikk ponyta i dag da :-D
Ikke her hjemme, men ikke så langt unna sentrum. Satte opp en lures ;-)

ImageUploadedByBV Forum1472973481.178931.jpg

Fikk denne i et 10 km-egg i dag, greit nok siden jeg ikke hadde den fra før, og den ikke kan utvikles eller noe. :p

Er nå oppe i 100 pokemon i pokedexen :p

Den følelsen når denne dukker opp og vi ligger i senga :-( :-(

Vedlegg

• 1472974408463.jpg
    1472974408463.jpg
    42 KB · Visninger: 37
Oppdatert fra første innlegg.

Etter eg posta ut så gikk eg inn til jentungen som stod i dusjen og sa hvem som var i nærheten. Hun hoppet ut av dusjen og kledde seg i rekord fart og sprang ut :-D etter eg hadde kledd på meg så gikk eg etter henne og hun hadde en glad melding til meg hun hadde fanget raichu :-D

Vedlegg

• 1472975596595.jpg
    1472975596595.jpg
    45,7 KB · Visninger: 47
Hvordan ser pokedex deres nå?? Her er min, eg er fornøyd med 111 :-D

Vedlegg

• 1473231678682.jpg
    1473231678682.jpg
    42,1 KB · Visninger: 39
Back
Topp