Pokemon Go

Sikker? Det har klikket for meg noen ganger, men da har der vært en ny

Mhm, har aldri mistet en pokemon fra egg. Er bare å sortere etter "recently" og se hva som ligger der :) evt sjekke loggen, men egg står kanskje ikke der,

Står og henger utenfor kiwi og samler baller. Planlagt et Luckyegg, ca 35 evolve og incidence sammen med guttungen i dag. Men har så få baller. Og typisk nok får jeg 0-1 pr spin av stoppet i dag....

Det er ingen pokemon der vi bor, men med incidence har jeg fått 4-5 på den halvtimen før

Da er vel 19 baller litt lite. Vi får level up ganske fort da. Level 20, men jeg vil helst ikke at han bruker opp de ultra ballene jeg da får....

Men med 8% strøm blir det ikke mye lenger jeg står. 21 nå.

Står og henger utenfor kiwi og samler baller. Planlagt et Luckyegg, ca 35 evolve og incidence sammen med guttungen i dag. Men har så få baller. Og typisk nok får jeg 0-1 pr spin av stoppet i dag....

Veldig typisk at man ikke får det man trenger! Høres ut som en bra evolve-runde da, må vel bli level opp av det, og da får du noen baller :)

Men du, det heter incense, ikke incidence :D

Stavekontroll.....håpløse greier.... Ikke incidence nei. La ikke merke til det engang ;-)

Er i Oslo sentrum en liten tur
0cd8c92ac6cf2c96fab19b94035cd245

Merker at denne tråden har dødd veldig i forhold til da den lå på generelt...

Back
Topp