Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjipt!Gikk 5 km istad for å hatche et egg, så klikka det !! Så fikk ikke pokemon
Sikker? Det har klikket for meg noen ganger, men da har der vært en nyGikk 5 km istad for å hatche et egg, så klikka det !! Så fikk ikke pokemon
Sikker? Det har klikket for meg noen ganger, men da har der vært en ny
Jo egg står i jornalen står feks: snorlax hatch from egg eller noe såntMhm, har aldri mistet en pokemon fra egg. Er bare å sortere etter "recently" og se hva som ligger der evt sjekke loggen, men egg står kanskje ikke der,
utrolig !Det er kjipt!
Fant i vertfall ikke noen, klikket rett før egget klekkaSikker? Det har klikket for meg noen ganger, men da har der vært en ny
utrolig !
Fant i vertfall ikke noen, klikket rett før egget klekka
Ja det var lurtPrøv å sjekk i journalen da?
Står og henger utenfor kiwi og samler baller. Planlagt et Luckyegg, ca 35 evolve og incidence sammen med guttungen i dag. Men har så få baller. Og typisk nok får jeg 0-1 pr spin av stoppet i dag....
Stavekontroll.....håpløse greier.... Ikke incidence nei. La ikke merke til det engang ;-)
Tatt fra møterommet jeg satt i mens jeg ventet på at møtet skulle starte.Misunnelig!!!