Pokemon Go

Gått lang tur i dag. Gikk ikke alene for en gangs skyld og derfor fanget jeg ikke pokemon på min vei. Men hadde appen åpen og klekket egg. I tre inkubatorer på en gang. Jeg fikk klekket fem eller seks egg! (et par påbegynte ti km og ellers fem km egg)

Og nå skal jeg på kiwi og handle, og ta stoppet mange ganger og da får jeg vel noen nye egg :) (har vel bare tre eller fire nå)
Så heldig :)
Jeg klekker stortsett ett og ett egg :)

Fikk to inkubatorer da jeg ble level 20 og bestemte meg for å bruke dem.

Fikk tre nye egg på kiwi og har nå seks og bare en inkubator. Men det var kjekt å klekke mange :-)

Fikk to inkubatorer da jeg ble level 20 og bestemte meg for å bruke dem.

Fikk tre nye egg på kiwi og har nå seks og bare en inkubator. Men det var kjekt å klekke mange :)
Ja, det er kjekt :)
Synes Niantic er kjipe på hva vi får når vi levler opp. Kunne godt ha fått inkubatorer hver gang og ikke hver 5 gang.
Håper det kommer en oppdatering :)

Kunne vel det. Men ønsket deres er jo at vi skal bruke penger på det.

Fin fangst i dag. Fikk Dragonite, Snorlax og Lapras! Samt Mye annet snadder :)

Gikk 5 km istad for å hatche et egg, så klikka det !! Så fikk ikke pokemon :(
Samme skjedde meg en gang. Hadde nettopp "ryddet" opp i pokemonene, så visste godt hva jeg hadde. Var ingen nye som ventet på meg da jeg restarta spillet :(

Har omsider fått og klekket mitt første 10 km egg! :D
Måtte bare komme til lvl 20 før jeg fikk det liksom :p
Klekket en Lapras, hadde den ikke fra før av, så det var en fin fangst ;)
Screenshot_2016-10-05-15-40-02.png

Det var bra. Jeg får mye crabby i egg nå!

Var veldig greit at når jeg først fikk et 10 km egg, så var det verdt ventinga :p
Absolutt! Jeg fikk Magmar i 10km egg i dag. Ikke så stas siden den er vanlig å få fanget vilt her i området :)

Sukk, kjipt at denne tråden har blitt så stille :(
Dumt at de flyttet den hit!

Jeg brukte en incense i går og skulle fange litt pokemon, men etter bare 6-7 min og to pokemon ringte ei venninne av frøkna som bor langt unna, kom på først etterpå da jeg fikk telefonen tilbake at jeg jo hadde spilt :p

Var liksom døden, det. Men har kanskje roet seg også med hvor mye folk spiller?
Joda, godt mulig det :)
Merker selv at det har blitt litt mindre spilling i det siste.

Back
Topp