Pokemon Go

Hvilken lv

Så hele to nye pokemon til og fra jobb i dag, er evigheter siden jeg har sett noe nytt, men fikk ingen av dem. Fri for gode baller :(

Jeg er level 21 og allerede synes det evig mye xp til neste....

Gikk på tur i går, og når jeg kom hjem ser jeg at jeg har gått forbi 4(!) nye pokemon. Og kan ikke skjønne når. Har hatt mobilen oppe hele tiden. Men var ett sted det datt ut hele tiden. Veldig irriterende. Finner aldri nye lengre. Og den det var Lapras, Gyrados, Dragonite og Arcanine :(

Gikk på tur i går, og når jeg kom hjem ser jeg at jeg har gått forbi 4(!) nye pokemon. Og kan ikke skjønne når. Har hatt mobilen oppe hele tiden. Men var ett sted det datt ut hele tiden. Veldig irriterende. Finner aldri nye lengre. Og den det var Lapras, Gyrados, Dragonite og Arcanine :(
Ååå kjipern...

Gikk du forbi en gym??

Eg trudde eg hadde gått forbi noen uten at eg såg dem men så sa noen til meg at etter den nye oppdateringer så vil de pokemonen som eg ikke har komme opp på pokedex vist dem er i en gym. Eg er dårlig å forklare men håper du fatte noe :-P

Gikk du forbi en gym??

Eg trudde eg hadde gått forbi noen uten at eg såg dem men så sa noen til meg at etter den nye oppdateringer så vil de pokemonen som eg ikke har komme opp på pokedex vist dem er i en gym. Eg er dårlig å forklare men håper du fatte noe :p
Åh, da kan den ene forklares. Kanskje 2. Men ikke de andre. For gikk forbi en gym nemlig. Men den hadde bare 2 pokemon. Teit oppdatering da :p Men da vet jeg det neste gang det dukker opp noen jeg ikke har sett på veien. Så slipper jeg å gå og irritere meg :p

Gikk du forbi en gym??

Eg trudde eg hadde gått forbi noen uten at eg såg dem men så sa noen til meg at etter den nye oppdateringer så vil de pokemonen som eg ikke har komme opp på pokedex vist dem er i en gym. Eg er dårlig å forklare men håper du fatte noe :-P

Tror ikke det. Har sloss mot mange pokemon i gym som ikke er registrert i pokedexen. :)

Back
Topp