bessie
Elsker forumet
Ja det var kjektOi, sjelden og fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var kjektOi, sjelden og fin!
Hehe har du følt deg litt ensom i pokmon go verden?? Kan ikke forstå det hehe :-DJoho i am not alone Så glad jeg fant denne tråden;p
Kjenner ingen som spiller det, men vennekretsen min er dog litt eldre enn meg;PHehe har du følt deg litt ensom i pokmon go verden?? Kan ikke forstå det hehe :-D
Det er ingen rundt meg som spiller heller. Bare unger...Kjenner ingen som spiller det, men vennekretsen min er dog litt eldre enn meg;P
Har ikke det en gang blir bare mobba hahaDet er ingen rundt meg som spiller heller. Bare unger...
Så kjipt...Så hele to nye pokemon til og fra jobb i dag, er evigheter siden jeg har sett noe nytt, men fikk ingen av dem. Fri for gode baller
Ja det går tregt. Særlig nå som jeg har flytta på landet.Jeg er level 21 og allerede synes det evig mye xp til neste....
Ååå kjipern...Gikk på tur i går, og når jeg kom hjem ser jeg at jeg har gått forbi 4(!) nye pokemon. Og kan ikke skjønne når. Har hatt mobilen oppe hele tiden. Men var ett sted det datt ut hele tiden. Veldig irriterende. Finner aldri nye lengre. Og den det var Lapras, Gyrados, Dragonite og Arcanine
Gikk du forbi en gym??Gikk på tur i går, og når jeg kom hjem ser jeg at jeg har gått forbi 4(!) nye pokemon. Og kan ikke skjønne når. Har hatt mobilen oppe hele tiden. Men var ett sted det datt ut hele tiden. Veldig irriterende. Finner aldri nye lengre. Og den det var Lapras, Gyrados, Dragonite og Arcanine
Åh, da kan den ene forklares. Kanskje 2. Men ikke de andre. For gikk forbi en gym nemlig. Men den hadde bare 2 pokemon. Teit oppdatering da Men da vet jeg det neste gang det dukker opp noen jeg ikke har sett på veien. Så slipper jeg å gå og irritere megGikk du forbi en gym??
Eg trudde eg hadde gått forbi noen uten at eg såg dem men så sa noen til meg at etter den nye oppdateringer så vil de pokemonen som eg ikke har komme opp på pokedex vist dem er i en gym. Eg er dårlig å forklare men håper du fatte noe
Gikk du forbi en gym??
Eg trudde eg hadde gått forbi noen uten at eg såg dem men så sa noen til meg at etter den nye oppdateringer så vil de pokemonen som eg ikke har komme opp på pokedex vist dem er i en gym. Eg er dårlig å forklare men håper du fatte noe
Hmm rart. Nei da vet eg ikke, veldig kjipt om du gikk forbi dem når spille klikket.. Det er jo veldig uheldig.Tror ikke det. Har sloss mot mange pokemon i gym som ikke er registrert i pokedexen.
Tror ikke det. Har sloss mot mange pokemon i gym som ikke er registrert i pokedexen.