Sikker på at du har nyeste oppdateringen? For e var innom en gym som hadde blastois og da kom han opp i pokédexen min
Ja, helt oppdatert. Får kun opp de pokemonene jeg selv har eller har prøvd å fange.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på at du har nyeste oppdateringen? For e var innom en gym som hadde blastois og da kom han opp i pokédexen min
Ja, helt oppdatert. Får kun opp de pokemonene jeg selv har eller har prøvd å fange.
Enig!! Jeg hadde glemt den :-oMerker at denne tråden har dødd veldig i forhold til da den lå på generelt...
Gikk du forbi en gym??
Eg trudde eg hadde gått forbi noen uten at eg såg dem men så sa noen til meg at etter den nye oppdateringer så vil de pokemonen som eg ikke har komme opp på pokedex vist dem er i en gym. Eg er dårlig å forklare men håper du fatte noe
Åh, da kan den ene forklares. Kanskje 2. Men ikke de andre. For gikk forbi en gym nemlig. Men den hadde bare 2 pokemon. Teit oppdatering da Men da vet jeg det neste gang det dukker opp noen jeg ikke har sett på veien. Så slipper jeg å gå og irritere meg
Jeg har iallefall merket at alle mine i pokedexen som er grå har jeg sett i gym og ikke i nearbyen.Tror ikke det. Har sloss mot mange pokemon i gym som ikke er registrert i pokedexen.
Jeg er tom for revive.Vis vedlegget 202833
Mine sterkeste. Har mange som er tappet for helse da, for jeg er helt fri for potions...
Han har ikke egen mobil sånn sett han heller, vi har en husmobil som han har litt spill på. Det er jo han som bruker den og kan ha med seg bort til kompiser. Men den er ikke hans ;-)Mine sterkeste for tiden
Sånn runde med guttungen hørtes gøy ut. Min sønn har ikke egen mobil og spiller derfor bare på min, og det er ikke akkurat "gå oss en runde" så mye som "henge borte ved kiwi/bedehuset" liksom, og det er ikke det helt store...
Får ikke bildet til å virke... Jeg kan sende deg potions jeg, har drøssevisVis vedlegget 202833
Mine sterkeste. Har mange som er tappet for helse da, for jeg er helt fri for potions...
Jeg er for utålmodig og evolver rett som det er jeg26 klare for evolve forresten. Samle litt til
Måtte ta en runde og sende til professoren, jeg hadde full sekk med 250 før i dag.
Jeg er for utålmodig og evolver rett som det er jeg
vi kan liksom kjøre to steder, enten kommunesentrum hvor vi kan rusle mellom 5-6 stopp og et gym. eller handlesentrum i nabokommunen hvor vi kan vandre mellom 9-12 stop og 3-4-5 gymmer (og sikkert tusen folk som handler)Han har ikke egen mobil sånn sett han heller, vi har en husmobil som han har litt spill på. Det er jo han som bruker den og kan ha med seg bort til kompiser. Men den er ikke hans ;-)
Ja det er litt koselig når vi har disse rundene våre. Drar litt forskjellige steder i området.