Pokemon Go

Sikker på at du har nyeste oppdateringen? For e var innom en gym som hadde blastois og da kom han opp i pokédexen min :)

Ja, helt oppdatert. Får kun opp de pokemonene jeg selv har eller har prøvd å fange.

Jeg har "seen" pokemon jeg aldri har sett annet enn i gymer i alle fall. Sjekka nå.

(Android. Om det har noe å si. Versjon 0.41.4 som er siste for oss.)

Ingen god lykke i dag alle bare stikker av:(

9
Gikk du forbi en gym??

Eg trudde eg hadde gått forbi noen uten at eg såg dem men så sa noen til meg at etter den nye oppdateringer så vil de pokemonen som eg ikke har komme opp på pokedex vist dem er i en gym. Eg er dårlig å forklare men håper du fatte noe :-P
Åh, da kan den ene forklares. Kanskje 2. Men ikke de andre. For gikk forbi en gym nemlig. Men den hadde bare 2 pokemon. Teit oppdatering da :p Men da vet jeg det neste gang det dukker opp noen jeg ikke har sett på veien. Så slipper jeg å gå og irritere meg :p
Tror ikke det. Har sloss mot mange pokemon i gym som ikke er registrert i pokedexen. :)
Jeg har iallefall merket at alle mine i pokedexen som er grå har jeg sett i gym og ikke i nearbyen.

Sittet hjemme i stua flere ganger og kikket på gymmen i nærheten og sett nye figurer der, og minuttet etterpå er de i pokedexen.

Bortsett fra en som jeg prøvde å fange en gang, og som stakk av etter et par baller.

Da har jeg nettopp kommet opp i lvl 21.

Storebror har kommet opp i lvl 14 på sitt eget spill.

Vi har noen runder innimellom, eller han går litt selv i nabolaget eller med venner.

Hadde en flott runde i kveld da vi fikk både pikachu og 2 magmar :-D
Han hadde ingen av dem, og var lykkelig som bare det :-D
Begge magmarene hans var på over 700 cp ;-)

Jeg har ikke fått så mange høye i det siste, men klekket en del psyduck, og fått evolvet til en ganske god golduck.
Her er mine beste:
1476662258518.jpg

Last edited:
Mine sterkeste for tiden
ba7f985582bda029c7d6662a0ad52177

Sånn runde med guttungen hørtes gøy ut. Min sønn har ikke egen mobil og spiller derfor bare på min, og det er ikke akkurat "gå oss en runde" så mye som "henge borte ved kiwi/bedehuset" liksom, og det er ikke det helt store...

ImageUploadedByBV Forum1476689262.894876.jpg

Mine sterkeste. Har mange som er tappet for helse da, for jeg er helt fri for potions...

26 klare for evolve forresten. Samle litt til

Måtte ta en runde og sende til professoren, jeg hadde full sekk med 250 før i dag.

Mine sterkeste for tiden
ba7f985582bda029c7d6662a0ad52177

Sånn runde med guttungen hørtes gøy ut. Min sønn har ikke egen mobil og spiller derfor bare på min, og det er ikke akkurat "gå oss en runde" så mye som "henge borte ved kiwi/bedehuset" liksom, og det er ikke det helt store...
Han har ikke egen mobil sånn sett han heller, vi har en husmobil som han har litt spill på. Det er jo han som bruker den og kan ha med seg bort til kompiser. Men den er ikke hans ;-)

Ja det er litt koselig når vi har disse rundene våre. Drar litt forskjellige steder i området.

Han har ikke egen mobil sånn sett han heller, vi har en husmobil som han har litt spill på. Det er jo han som bruker den og kan ha med seg bort til kompiser. Men den er ikke hans ;-)

Ja det er litt koselig når vi har disse rundene våre. Drar litt forskjellige steder i området.
vi kan liksom kjøre to steder, enten kommunesentrum hvor vi kan rusle mellom 5-6 stopp og et gym. eller handlesentrum i nabokommunen hvor vi kan vandre mellom 9-12 stop og 3-4-5 gymmer (og sikkert tusen folk som handler)
Vi kunne dradd til byen, der hadde det vært koselig å gå runde. Det er 45 minutter å kjøre. Skjer liksom ikke

Husmobil har vi heller ikke. Ikke behov. Men jeg antar han får mobil tilgjengelig neste bursdag (august) for fra da av blir det aktuelt at han kommer hjem til tomt hus. Da må han få nøkkel. Og en mobil i huset, eller egen.

Jeg skjønner ikke poenget med incence. Første gang jeg brukte en fikk jeg ingen pokemon. Prøvde igjen i dag, fikk 4 magicarp, 1 drowzee og en pidgey. Altså bare ting jeg har fra før og med kjempelav CP.

Back
Topp