Pokemon Go

Det har mye å si hvor du bruker det og om du er i bevegelse eller ikke... :)

vi kan liksom kjøre to steder, enten kommunesentrum hvor vi kan rusle mellom 5-6 stopp og et gym. eller handlesentrum i nabokommunen hvor vi kan vandre mellom 9-12 stop og 3-4-5 gymmer (og sikkert tusen folk som handler)
Vi kunne dradd til byen, der hadde det vært koselig å gå runde. Det er 45 minutter å kjøre. Skjer liksom ikke

Husmobil har vi heller ikke. Ikke behov. Men jeg antar han får mobil tilgjengelig neste bursdag (august) for fra da av blir det aktuelt at han kommer hjem til tomt hus. Da må han få nøkkel. Og en mobil i huset, eller egen.
Vi måtte skaffe oss mobil i huset da han måtte gå hjem til tomt hus i fjor. En trygghet å vite at han kunne ringe oss.
Skjer ikke så ofte men.

Det har mye å si hvor du bruker det og om du er i bevegelse eller ikke... :)
Jeg skjønner det, men det dukker jo ikke opp noe jeg ikke har fra før :( Føles helt bortkastet å bruke den. Fikk opp et par andre også som jeg ikke gadd å bruke baller på, bare kjedelige greier. Får prøve å bevege meg over større område neste gang.

Vi måtte skaffe oss mobil i huset da han måtte gå hjem til tomt hus i fjor. En trygghet å vite at han kunne ringe oss.
Skjer ikke så ofte men.
Min begynte jo ikke å gå hjem før nå i år, også er jeg/vi jo hjemme nå. Men fra aug neste år når vi har to på skole og en i bhg og aller helst to i jobb, da må vi ha en husmobil eller han som blir ni får kanskje egen, det er han som går alene hjem.

Jeg skjønner det, men det dukker jo ikke opp noe jeg ikke har fra før :( Føles helt bortkastet å bruke den. Fikk opp et par andre også som jeg ikke gadd å bruke baller på, bare kjedelige greier. Får prøve å bevege meg over større område neste gang.
Sånn har det føltes for meg også mange ganger.
Jeg brukte incense på båttur, da fikk jeg fantastisk mye bra. Ellers har jeg prøvd på øde steder noen ganger og det har vært dårlig.

Min begynte jo ikke å gå hjem før nå i år, også er jeg/vi jo hjemme nå. Men fra aug neste år når vi har to på skole og en i bhg og aller helst to i jobb, da må vi ha en husmobil eller han som blir ni får kanskje egen, det er han som går alene hjem.
Ja det er greit å ha. Tok litt tid før vi ordnet en, men å følte vi det var best.

Har bare masse 5 km egg jeg. Går og går og går, men stadig 8-9 egg og nesten utelukkende 5 km

Fikk scytcher i et 10 km jeg. Det eneste jeg har fått.

Fikk den også, ja. :) men sist jeg klekket et 10km-egg fikk jeg enda en eevee. Kjedelig når man alt har alle utviklingene av den, men :p har to 10km til klekking nå, syns jeg kan få meg en snorelax eller licitung, for eksempel :p

Fikk scytcher i et 10 km jeg. Det eneste jeg har fått.
Fikk den også, ja. :) men sist jeg klekket et 10km-egg fikk jeg enda en eevee. Kjedelig når man alt har alle utviklingene av den, men :p har to 10km til klekking nå, syns jeg kan få meg en snorelax eller licitung, for eksempel :p
Den har jeg og lyst på, men får så sjeldent 10 km egg. I det forgje jeg klekket fikk jeg Jynx, som jeg allerede hadde 2 av. Men fått mye candy til hun da.

Ellers så har jeg klekket masse med 5 km egg, men får alltid noe jeg har fra før. Og her i område er det bare det samme, så hadde vært gøy med noen nye. Men fikk Ponyta for ett par dager siden. Fornøyd med den og.
Snorelax fanget jeg faktisk hjemme i min egen stue, men med lav CP så skulle gjerne hatt en ny :p Får håpe jeg får noen flere 10 km egg snart.

c0530af918c484a2525add7d0bbade27

Må bare gå og gå og gå for å klekke disse, så kanskje jeg får noen 10 km etterhvert.... Mye det samme jeg har i disse 5 km eggene

ImageUploadedByBV Forum1476901840.701132.jpg

Med et bekken som er satt ut av spill blir det ikke så mye eggeklekking her, men er spent nå som det nærmer seg :)

Lickitung får man i 5 km egg mener jeg på :) men chansy kan man få i 10 km egg :)

Back
Topp