Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi måtte skaffe oss mobil i huset da han måtte gå hjem til tomt hus i fjor. En trygghet å vite at han kunne ringe oss.vi kan liksom kjøre to steder, enten kommunesentrum hvor vi kan rusle mellom 5-6 stopp og et gym. eller handlesentrum i nabokommunen hvor vi kan vandre mellom 9-12 stop og 3-4-5 gymmer (og sikkert tusen folk som handler)
Vi kunne dradd til byen, der hadde det vært koselig å gå runde. Det er 45 minutter å kjøre. Skjer liksom ikke
Husmobil har vi heller ikke. Ikke behov. Men jeg antar han får mobil tilgjengelig neste bursdag (august) for fra da av blir det aktuelt at han kommer hjem til tomt hus. Da må han få nøkkel. Og en mobil i huset, eller egen.
Jeg skjønner det, men det dukker jo ikke opp noe jeg ikke har fra før Føles helt bortkastet å bruke den. Fikk opp et par andre også som jeg ikke gadd å bruke baller på, bare kjedelige greier. Får prøve å bevege meg over større område neste gang.Det har mye å si hvor du bruker det og om du er i bevegelse eller ikke...
Min begynte jo ikke å gå hjem før nå i år, også er jeg/vi jo hjemme nå. Men fra aug neste år når vi har to på skole og en i bhg og aller helst to i jobb, da må vi ha en husmobil eller han som blir ni får kanskje egen, det er han som går alene hjem.Vi måtte skaffe oss mobil i huset da han måtte gå hjem til tomt hus i fjor. En trygghet å vite at han kunne ringe oss.
Skjer ikke så ofte men.
Sånn har det føltes for meg også mange ganger.Jeg skjønner det, men det dukker jo ikke opp noe jeg ikke har fra før Føles helt bortkastet å bruke den. Fikk opp et par andre også som jeg ikke gadd å bruke baller på, bare kjedelige greier. Får prøve å bevege meg over større område neste gang.
Ja det er greit å ha. Tok litt tid før vi ordnet en, men å følte vi det var best.Min begynte jo ikke å gå hjem før nå i år, også er jeg/vi jo hjemme nå. Men fra aug neste år når vi har to på skole og en i bhg og aller helst to i jobb, da må vi ha en husmobil eller han som blir ni får kanskje egen, det er han som går alene hjem.
Vis vedlegget 203247 Fikk denne i ett 10 km egg i dag
Fikk Lapras, med CP på 1678 Godt fornøyd med den.Får ikke opp bildet hva fikk du?
Fikk Lapras, med CP på 1678 Godt fornøyd med den.
Ja tenkte jeg og skulle gjøre det, fikk jo masse candy med. Men akkurat nå står den på en gymFikk også min Lapras på ca 1500 i et 10km-egg. Har poweret den opp nå da
Fikk også min Lapras på ca 1500 i et 10km-egg. Har poweret den opp nå da
Fikk scytcher i et 10 km jeg. Det eneste jeg har fått.Vis vedlegget 203247 Fikk denne i ett 10 km egg i dag
Fikk scytcher i et 10 km jeg. Det eneste jeg har fått.
Fikk scytcher i et 10 km jeg. Det eneste jeg har fått.
Den har jeg og lyst på, men får så sjeldent 10 km egg. I det forgje jeg klekket fikk jeg Jynx, som jeg allerede hadde 2 av. Men fått mye candy til hun da.Fikk den også, ja. men sist jeg klekket et 10km-egg fikk jeg enda en eevee. Kjedelig når man alt har alle utviklingene av den, men har to 10km til klekking nå, syns jeg kan få meg en snorelax eller licitung, for eksempel
NiceVis vedlegget 203247 Fikk denne i ett 10 km egg i dag
Fikk den også, ja. men sist jeg klekket et 10km-egg fikk jeg enda en eevee. Kjedelig når man alt har alle utviklingene av den, men har to 10km til klekking nå, syns jeg kan få meg en snorelax eller licitung, for eksempel