Pokemon Go

Lickitung får man i 5 km egg mener jeg på :) men chansy kan man få i 10 km egg :)

Okey, da håper jeg jo såklart jeg kunne fått ham i et 5km-egg, men vet jo man kan få pokemon som også finns i 5km-egg i 10km-egg :p

Den har jeg og lyst på, men får så sjeldent 10 km egg. I det forgje jeg klekket fikk jeg Jynx, som jeg allerede hadde 2 av. Men fått mye candy til hun da.

Ellers så har jeg klekket masse med 5 km egg, men får alltid noe jeg har fra før. Og her i område er det bare det samme, så hadde vært gøy med noen nye. Men fikk Ponyta for ett par dager siden. Fornøyd med den og.
Snorelax fanget jeg faktisk hjemme i min egen stue, men med lav CP så skulle gjerne hatt en ny :p Får håpe jeg får noen flere 10 km egg snart.
Ponyta har jeg to av, en fra egg og en vill.
Snorlax har jeg ikke sett snurten av, men hørt at andre har fått her så....

Fikk den også, ja. :) men sist jeg klekket et 10km-egg fikk jeg enda en eevee. Kjedelig når man alt har alle utviklingene av den, men :p har to 10km til klekking nå, syns jeg kan få meg en snorelax eller licitung, for eksempel :p
Jeg hadde også alle utviklingene, men hadde en eeve på 555 liggende som jeg ikke ville endre navn på.
Her om dagen fikk jeg endelig tak i den siste jeg manglet for å utvikle. Og det ble en ganske god vaporeon på over 1500 :-D

Okey, da håper jeg jo såklart jeg kunne fått ham i et 5km-egg, men vet jo man kan få pokemon som også finns i 5km-egg i 10km-egg :p

Det har jeg hørt at er bare tull? :/ jeg har klekket over 100 egg og har aldri fått 2 km-egg pokémon i 5 km-egg og kun fått 10 km-egg pokémon i 10 km-egg :)

Ponyta har jeg to av, en fra egg og en vill.
Snorlax har jeg ikke sett snurten av, men hørt at andre har fått her så....
Ponyta har jeg evolvet en av og fanget flere av.
Snorlax gikk jeg meg jo plutselig på en dag.

Så disse har jeg. Snorlax har jeg aldri sett igjen. Men ponyta ser jeg mange steder og har fått noen i egg.

Kanskje på tide å dra på jakt :P
515f097996bda4ca032ec90c450d2103

Klekket denne i et 10km-egg i dag, greit siden jeg ikke hadde den fra før :)

ImageUploadedByBV Forum1476976083.596847.jpg

Klekket det andre 10km-egget, heller skuffende. Denne kan jo ikke utvikles, og jeg har alt fanget den, samt at jeg alt har sterke ispokemon, så det var ikke noe spesielt kult.

b5a5dd63d8c65d43fb166de0745680ce

Klekket denne mens jeg gikk med bøssebærerne :-)

Elsker det nye eventet i pokémon :D gikk fra å har under 20 cubonecandy til å ha over 100, og fanget 3 av utviklingen hans :D gastly hadde e bare 30-40 candy til men nå mye mye mere :D elsker også at man må gå så mye mindre med buddyen :D

Vedlegg

• 1477489366831.jpg
    1477489366831.jpg
    44,7 KB · Visninger: 28
  • 1477489376531.jpg
    1477489376531.jpg
    40,2 KB · Visninger: 24
  • 1477489385891.jpg
    1477489385891.jpg
    42,2 KB · Visninger: 23
Elsker det nye eventet i pokémon :D gikk fra å har under 20 cubonecandy til å ha over 100, og fanget 3 av utviklingen hans :D gastly hadde e bare 30-40 candy til men nå mye mye mere :D elsker også at man må gå så mye mindre med buddyen :D

Hadde utviklet en haunter, men jobber mot gengar nå! :) kan gå fort under eventet ja! Og cubone hadde jeg også under 20 av tror jeg. Er jo generelt mye candy å hente på å gå med buddy og klekke egg nå, så dette var veldig gøy, ja :)

Rimelig svett når jeg trodde jeg hadde glemt mailen jeg har laget for å spille Pokemon! :O Husket det etter 10 min prøving og feiling!

Vi skulle SÅÅÅÅÅ fått denne ut herfra, den forsvinner jo! og er da ikke en "leketråd" i så måte

Men, tenkte dele denne nyheten med dere:

Trainers,

We want to provide you a detailed look at a new feature coming soon to Pokémon GO - Daily bonuses! Trainers will soon be able to receive a bonus for certain daily activities, including catching a Pokémon or visiting a PokéStop once a day. You’ll earn a larger bonus if you do this seven days in a row!

Catching a Pokémon every day will earn the following bonus:
- 500 XP
- 600 Stardust

Catching a Pokémon every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
- 2,000 XP
- 2,400 Stardust

Visiting a PokéStop and spinning the Photo Disc every day will earn the following bonus:
- 500 XP
- A number of additional items

Visiting a PokéStop every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
- 2,000 XP
- A greater number of additional items

If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.

The Pokémon GO team

Vi skulle SÅÅÅÅÅ fått denne ut herfra, den forsvinner jo! og er da ikke en "leketråd" i så måte

Men, tenkte dele denne nyheten med dere:

Trainers,

We want to provide you a detailed look at a new feature coming soon to Pokémon GO - Daily bonuses! Trainers will soon be able to receive a bonus for certain daily activities, including catching a Pokémon or visiting a PokéStop once a day. You’ll earn a larger bonus if you do this seven days in a row!

Catching a Pokémon every day will earn the following bonus:
- 500 XP
- 600 Stardust

Catching a Pokémon every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
- 2,000 XP
- 2,400 Stardust

Visiting a PokéStop and spinning the Photo Disc every day will earn the following bonus:
- 500 XP
- A number of additional items

Visiting a PokéStop every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
- 2,000 XP
- A greater number of additional items

If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.

The Pokémon GO team
Så kult :)

Hvordan ser pokedex'en deres ut nå?
Jeg og 6 åringen har fanget 135 stk.
ImageUploadedByBV Forum1478205630.589633.jpg

Vi er på level 26, 27 i morgen regner jeg med.
Var i Oslo forrige lørdag, så fikk fanget noen nye da:D ellers går det litt trått om dagen, begynner å bli kald på fingrene når jeg går tur;)

Back
Topp