Pokemon Go

Gaaaaah, bestemte meg for å bruke lucky egg i går kveld, sånn ca 5 minutt før jeg sovnet..

Gaaaaah, bestemte meg for å bruke lucky egg i går kveld, sånn ca 5 minutt før jeg sovnet..

Typisk :p har skjedd flere ganger at jeg har glemt av/misset incense og lucky egg fordi jeg gikk ut av spillet et øyeblikk mens jeg ventet på at det skulle komme noe, eller fordi telefonen har ringt :p

Men nå må vi prøve å spille hver dag....

Merket de nye bonusene? Første stopp og første pokemon som fanges pr dag? 7 dager i strekk gir ekstra ekstra bonus

Merket de nye bonusene? Første stopp og første pokemon som fanges pr dag? 7 dager i strekk gir ekstra ekstra bonus

Sykt irriterende for meg som bor langt unna pokestops, 11 km til nærmeste, og ca 4 km til nærmeste mulighet til å fange en pokemon vill.

Sykt irriterende for meg som bor langt unna pokestops, 11 km til nærmeste, og ca 4 km til nærmeste mulighet til å fange en pokemon vill.
Det må være irriterende ja.

Jeg har et stop som jeg kan gå til. Og treffer pokemons i området

Powebank må man ha :-)
Joda men tapper den omtrent med en gang. Vurderer å kjøpe meg den pokémon kl sånn at mobilen kan stå på standmode når jeg er ute å går

Har nesten lyst å ønske meg den...

Ja fikk 600 xp på min første pokmon fangst i dag, tenkte å besøke pokestopp senere i dag. Vet du mye mer xp man får om man gjør dette hver dag i 7 dager?

Er jo greit at dem gjør dette men folk vil lvl fortere :-P litt urettferdig :-P eg vil dem skal fikse nerbay, sånn man finner Pokemon-jegerne lettere eller at man i det minste vet at man går rett :-P

Ja fikk 600 xp på min første pokmon fangst i dag, tenkte å besøke pokestopp senere i dag. Vet du mye mer xp man får om man gjør dette hver dag i 7 dager?

Er jo greit at dem gjør dette men folk vil lvl fortere :-P litt urettferdig :-P eg vil dem skal fikse nerbay, sånn man finner Pokemon-jegerne lettere eller at man i det minste vet at man går rett :-P
Jeg postet det for et par dager siden, mener det muligens var 2000?

Vi skulle SÅÅÅÅÅ fått denne ut herfra, den forsvinner jo! og er da ikke en "leketråd" i så måte

Men, tenkte dele denne nyheten med dere:

Trainers,

We want to provide you a detailed look at a new feature coming soon to Pokémon GO - Daily bonuses! Trainers will soon be able to receive a bonus for certain daily activities, including catching a Pokémon or visiting a PokéStop once a day. You’ll earn a larger bonus if you do this seven days in a row!

Catching a Pokémon every day will earn the following bonus:
- 500 XP
- 600 Stardust

Catching a Pokémon every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
- 2,000 XP
- 2,400 Stardust

Visiting a PokéStop and spinning the Photo Disc every day will earn the following bonus:
- 500 XP
- A number of additional items

Visiting a PokéStop every day for 7 days straight will earn the following larger bonus:
- 2,000 XP
- A greater number of additional items

If you catch a Pokémon at any time on Tuesday local time, you’ll be eligible for the next daily bonus on Wednesday at 12 AM local time.

The Pokémon GO team

Gjentas til glede for alle som ikke så den sist :-)

Det er sant :)
Men blir jo 4000 hvis man både tar pokéstop og pokémon :)
Jepp.

Jeg er på dag to på rad nå, og skal prøve hele uka

Dagens pokestop var så rå det skulle trodd det var dag 7. 13 ting fikk jeg, i går fikk jeg 7

Jepp.

Jeg er på dag to på rad nå, og skal prøve hele uka

Dagens pokestop var så rå det skulle trodd det var dag 7. 13 ting fikk jeg, i går fikk jeg 7

Ja i dag fikk jeg å 13 ting og flere ganger opp mot 13 ting på hvert pokéstop!! :O elsker at det blir lettere å få pokéballer og sånt! :D

Jippi endelig får jeg fylt opp med pokeballer :) får myyye mer på stoppene nå og pokemon er overalt ;)

Satser på litt mildere temperatur fremover sånn at jeg får begynt med trilleturer :)
Er ett pokestop 1 km unna huset vårt, lett å svinge bortom på tur.
Vært dårlig med turer og generelt med spilling den siste tiden, blir litt mer nå etter fødsel tenker jeg ;)

Blir spennende å se om den nye oppdateringen er gjennomførbar.

Å fange pokemon skal være overkommelig, kan fint få tak i en om dagen hjemmefra :-P

Pokestopp er mulig, men er ikke alltid jeg gidder stikke 100 meter borti veien motsatt vei fra huset for å ta den :-P

Spørs om jeg må sende storebror :-P

Back
Topp