Pokemon Go

Mye pokemon ute ja

Tatt i bhg

Desverre sto bilene og ventet på at jeg skulle kjøre og babyen baki var utålmodig så jeg måtte kjøre fra dem!
711a6739c951f9ab785457c230c3ac2c

Mye pokemon ute ja

Tatt i bhg

Desverre sto bilene og ventet på at jeg skulle kjøre og babyen baki var utålmodig så jeg måtte kjøre fra dem!
711a6739c951f9ab785457c230c3ac2c
Så kjedelig å kjøre fra dem! :(

Gikk tur idag og fanget utrolig mange pokemon! Samt fikk en hel haug nye baller :D

Samlet masse, masse baller i dag
I morgen skal jeg gå tur og fange masse pokemon :-)

Den er jo ikke over den?
Er den? Jeg fikk seks, men ikke i dag. Ikke vært ute. Men trodde den skulle fortsette?
Jeg fikk fangstbonus i dag i alle fall
Jeg fikk bonus for 7 dager på rad i går, og fikk bonus for dagens første også i går. I dag fikk jeg ikke bonus for dagens første, og ikke kom den tellerekka opp for 7 dager på rad.

Så da tenkte jeg at den var over?

Pokestop 7 dager på rad har jeg ikke fått til..

Jeg fikk bonus for 7 dager på rad i går, og fikk bonus for dagens første også i går. I dag fikk jeg ikke bonus for dagens første, og ikke kom den tellerekka opp for 7 dager på rad.

Kanskje man bare får for maks sju dager da? Jeg er bare på dag 3 eller noe.

Da rakk jeg ikke mer enn seks i så fall.

Skal rapportere om jeg får noe når jeg kommer meg på tur

Den er fortsatt på min :) fikk 7 strike i går på både pokémon og pokéstop :) og når kl ble over 12 i natt fanget jeg pokémon så da fikk e første strike igjen :)

Spiller faktisk folk ennå? Jeg har ikke spilt på over en måned, og nå syns jeg det er flaut om jeg tar fram mobilen for å spille for jeg føler ikke folk spiller det lengre, og at de som spiller er barn. Sikkert bare meg som føler det sånn.. Men nå jeg blir frisk og kan bli aktiv igjen så vil jeg prøve å spille igjen :-)

Spiller faktisk folk ennå? Jeg har ikke spilt på over en måned, og nå syns jeg det er flaut om jeg tar fram mobilen for å spille for jeg føler ikke folk spiller det lengre, og at de som spiller er barn. Sikkert bare meg som føler det sånn.. Men nå jeg blir frisk og kan bli aktiv igjen så vil jeg prøve å spille igjen :-)

Jeg spiller iallefall :) går ikke åpenlyst i byen akkurat, men har på appen ja!

Her spiller fortsatt mange og i alle aldersgrupper :)

Har glemt det litt bort, men var innom i helgen

Jeg fikk eksra dir første fangst og første spin i dag, og rekka mes lys, men det var dag 1 fordi jeg ikke var ute i går

Back
Topp