Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig å kjøre fra dem!Mye pokemon ute ja
Tatt i bhg
Desverre sto bilene og ventet på at jeg skulle kjøre og babyen baki var utålmodig så jeg måtte kjøre fra dem!
Den er jo ikke over den?Så utrolig synd at utfordringen/eventen med 7 dager på rad er over :-(
Jeg mangler knapt 3000 xp på å gå opp i lvl 22
Er den? Jeg fikk seks, men ikke i dag. Ikke vært ute. Men trodde den skulle fortsette?Så utrolig synd at utfordringen/eventen med 7 dager på rad er over :-(
Jeg mangler knapt 3000 xp på å gå opp i lvl 22
Er den? Jeg fikk seks, men ikke i dag. Ikke vært ute. Men trodde den skulle fortsette?
Den er jo ikke over den?
Er den? Jeg fikk seks, men ikke i dag. Ikke vært ute. Men trodde den skulle fortsette?
Jeg fikk bonus for 7 dager på rad i går, og fikk bonus for dagens første også i går. I dag fikk jeg ikke bonus for dagens første, og ikke kom den tellerekka opp for 7 dager på rad.Jeg fikk fangstbonus i dag i alle fall
Jeg fikk bonus for 7 dager på rad i går, og fikk bonus for dagens første også i går. I dag fikk jeg ikke bonus for dagens første, og ikke kom den tellerekka opp for 7 dager på rad.
Så da tenkte jeg at den var over?
Pokestop 7 dager på rad har jeg ikke fått til..
Jeg fikk bonus for 7 dager på rad i går, og fikk bonus for dagens første også i går. I dag fikk jeg ikke bonus for dagens første, og ikke kom den tellerekka opp for 7 dager på rad.
Så da tenkte jeg at den var over?
Pokestop 7 dager på rad har jeg ikke fått til..
Spiller faktisk folk ennå? Jeg har ikke spilt på over en måned, og nå syns jeg det er flaut om jeg tar fram mobilen for å spille for jeg føler ikke folk spiller det lengre, og at de som spiller er barn. Sikkert bare meg som føler det sånn.. Men nå jeg blir frisk og kan bli aktiv igjen så vil jeg prøve å spille igjen
Her spiller fortsatt mange og i alle aldersgrupperSpiller faktisk folk ennå? Jeg har ikke spilt på over en måned, og nå syns jeg det er flaut om jeg tar fram mobilen for å spille for jeg føler ikke folk spiller det lengre, og at de som spiller er barn. Sikkert bare meg som føler det sånn.. Men nå jeg blir frisk og kan bli aktiv igjen så vil jeg prøve å spille igjen
Har glemt det litt bort, men var innom i helgenSpiller faktisk folk ennå? Jeg har ikke spilt på over en måned, og nå syns jeg det er flaut om jeg tar fram mobilen for å spille for jeg føler ikke folk spiller det lengre, og at de som spiller er barn. Sikkert bare meg som føler det sånn.. Men nå jeg blir frisk og kan bli aktiv igjen så vil jeg prøve å spille igjen
Hmm, så merkelig at jeg ikke får det lenger....Jeg fikk eksra dir første fangst og første spin i dag, og rekka mes lys, men det var dag 1 fordi jeg ikke var ute i går