Pokemon Go

Æsj, jeg så en pokemon i nærheten mens jeg var hjemme som jeg ikke har, så jeg gikk ut. Greide ikke å finne den, så brukte en incense. Gikk i typ 10 minutter og så gikk jeg tom for batteri :( Så typisk. Måtte gå hjem for å lade, og innen jeg hadde kommet meg inn og fått på telefonen igjen, hadde jeg bare 5 minutter på meg. Gadd ikke løpe ut igjen. Andre gangen jeg sløser bort en. Har en igjen, så den skal brukes med forsiktighet.

Jeg spiller ikke så ofte, er bare lvl 16, men prøver å klekke litt egg når jeg går på tur. Har den bare liggende i lomma uten å se på den, så da går jeg sikkert glipp av en del.

Æsj, jeg så en pokemon i nærheten mens jeg var hjemme som jeg ikke har, så jeg gikk ut. Greide ikke å finne den, så brukte en incense. Gikk i typ 10 minutter og så gikk jeg tom for batteri :( Så typisk. Måtte gå hjem for å lade, og innen jeg hadde kommet meg inn og fått på telefonen igjen, hadde jeg bare 5 minutter på meg. Gadd ikke løpe ut igjen. Andre gangen jeg sløser bort en. Har en igjen, så den skal brukes med forsiktighet.

Jeg spiller ikke så ofte, er bare lvl 16, men prøver å klekke litt egg når jeg går på tur. Har den bare liggende i lomma uten å se på den, så da går jeg sikkert glipp av en del.

Men e har hørt at incense ikke fungerer på den måten? Selv om du har pokémon i nærheten så er det ikke de som kommer på incensen :/ hvertfall det e har lest.

Men e har hørt at incense ikke fungerer på den måten? Selv om du har pokémon i nærheten så er det ikke de som kommer på incensen :/ hvertfall det e har lest.
OK, det er kanskje sånn :) Jeg skjønner meg ikke helt på hvordan alt fungerer. Uansett var det kjipt å kaste den bort på tomt batteri :(

ab5e3e4e1d352cfc56bf5640b5591810

Nice :-)

Nå skjer det en del om dagen. Gleder meg til mer xp og stardust:D
ImageUploadedByBV Forum1479762482.532358.jpg

ImageUploadedByBV Forum1479762513.568754.jpg

Ser at noen av mine har blitt forandre, fler har fått bedre CP, mens andre har blitt lavere. Helt greit tenker jeg, så blir det kanskje ikke bare de samme i alle gymmene:)

Den lokale gymmen her har vært level 8 blå minst ei uke :-(

Den lokale gymmen her har vært level 8 blå minst ei uke :-(

Det er skal være mye lettere nå å ta ned en gym enn å levle den opp. Så hvis du og en til går sammen om å få ta den over, skal det være ikke være så vanskelig som det var før.

Det er skal være mye lettere nå å ta ned en gym enn å levle den opp. Så hvis du og en til går sammen om å få ta den over, skal det være ikke være så vanskelig som det var før.
Problemet er at jeg kjenner ingen å gå sammen med

Noen flere som skal ut å fange alt de ser idag? :D
Så gøy at Ditto endelig har kommet inn i spillet!
Ser flere som har fanget pidgey,rattata og magikarp, så har den forvandlet seg til Ditto:)

Ser flere som har fanget pidgey,rattata og magikarp, så har den forvandlet seg til Ditto:)

Jeg fanget Ditto forkledd som Pidgey istad! Kunne ikke skjønne hvorfor den var så vanskelig å få tak i, før den forvandlet seg etter at jeg hadde klart det :)

Å så gøy!

Da er det bare å fange alle disse da :-P
Jeg pleier å hoppe glatt over dem men ;-)

Back
Topp