Pokemon Go

Før lucky egg
1480414492130.jpg

7 day streak med fanging av pokemon samt innom pokestop ga dette
1480414569120.jpg

Og fikk ikke evolvet alle jeg hadde klare på 30 min men sånn ser det ut når jeg var ferdig, ganske fornøyd :-D
1480414630912.jpg

Da måtte jeg også benytte meg av Lucky egg siden det er siste dag med dobbel xp.

Hadde ikke sååå mye å evolve, men stod et sted det dukket opp mye pokemon i tillegg, og en ny en. Så jeg fikk 11000 på evolving og noen 1000 til på å fange pokemon. Så helt greit.

Da måtte jeg også benytte meg av Lucky egg siden det er siste dag med dobbel xp.

Hadde ikke sååå mye å evolve, men stod et sted det dukket opp mye pokemon i tillegg, og en ny en. Så jeg fikk 11000 på evolving og noen 1000 til på å fange pokemon. Så helt greit.

Gjorde du det idag? :) Jeg har ikke dobbel xp lengre.

Står jo going through, ikke going until, det betyr jo at det skulle vært i dag også.
Ikke når det står fra 00 23. til 00 30. Klarer ikke lese det til noe annet enn at 29. var siste dagen. Er 29. jeg har lest alle andre steder også.

Ikke når det står fra 00 23. til 00 30. Klarer ikke lese det til noe annet enn at 29. var siste dagen. Er 29. jeg har lest alle andre steder også.

29. Står jo ikke nevnt her så det syns jeg er pussig. Through betyr jo gjennom, altså gjennom den 30. til midnatt. Rart at de skriver det skal vare gjennom en dag om de mener det er over det øyeblikket den dagen begynner.

Nå har ikke jeg undersøkt hva de bokstavene bak 00.00 betyr, så jeg tenker kanskje det heller kan referere til en bestemt tidssone, at det ikke er lokal tid som gjelder, men at det slutter å gjelde over hele verden samtidig?

Ja, men usikker på hvordan det funker
Virket som de er avbildet ved nærmeste pokestop. For oss som har mange km mellom hvert stop er ikke det akkurat som hjelp å regne....

Ja, men usikker på hvordan det funker
Virket som de er avbildet ved nærmeste pokestop. For oss som har mange km mellom hvert stop er ikke det akkurat som hjelp å regne....
Ja nærmeste pokestop.

Back
Topp