Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da måtte jeg også benytte meg av Lucky egg siden det er siste dag med dobbel xp.
Hadde ikke sååå mye å evolve, men stod et sted det dukket opp mye pokemon i tillegg, og en ny en. Så jeg fikk 11000 på evolving og noen 1000 til på å fange pokemon. Så helt greit.
Ikke jeg heller. Trodde siste dag var i går.Gjorde du det idag? Jeg har ikke dobbel xp lengre.
Var det ikke ut november det var dobbel xp da? Må ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt over det, men...Gjorde du det idag? Jeg har ikke dobbel xp lengre.
Det skal egentlig det men har fått vanlig xp idag og reagert veldig på det. Ser folk igår på lokale Facebook gruppa sa nest siste dag så virker som om det har skjedd noe rart. :-(
Tolker det som at det sluttet ved midnatt 29/30. Det startet jo ved midnatt 22/23.
Tolker det som at det sluttet ved midnatt 29/30. Det startet jo ved midnatt 22/23.
Ikke når det står fra 00 23. til 00 30. Klarer ikke lese det til noe annet enn at 29. var siste dagen. Er 29. jeg har lest alle andre steder også.Står jo going through, ikke going until, det betyr jo at det skulle vært i dag også.
Ikke når det står fra 00 23. til 00 30. Klarer ikke lese det til noe annet enn at 29. var siste dagen. Er 29. jeg har lest alle andre steder også.
Godt muligTror dere de finner på noe morsomt i forbindelse med julen?
Jeg håper det. Selvom det da sikkert blir i romjula og det passer aldri bra da, satser på at de heller har et event rett etter nyttårTror dere de finner på noe morsomt i forbindelse med julen?
Ja nærmeste pokestop.Ja, men usikker på hvordan det funker
Virket som de er avbildet ved nærmeste pokestop. For oss som har mange km mellom hvert stop er ikke det akkurat som hjelp å regne....