Pokemon Go

97557a9d0ac2b08f5b935af563ef7eab.jpg

Jippi! Endelig Level 25 og fått Pikachu på skulderen [emoji56]

Noen her som vet om man får de samme pokemonene i egg fra pokstop? Her har vi kun 1 kjempe nærmere og føler eg får de samme pokemonene i eggene, lure på om det bare er uflaks eller om det er sånn at man kan forvente de samme pokemonene fra det pokstop.. Vist noen fatte hvs eg mener

Noen her som vet om man får de samme pokemonene i egg fra pokstop? Her har vi kun 1 kjempe nærmere og føler eg får de samme pokemonene i eggene, lure på om det bare er uflaks eller om det er sånn at man kan forvente de samme pokemonene fra det pokstop.. Vist noen fatte hvs eg mener
Ei jeg kjenner har testet det litt ut, og mener den teorien stemmer

Ny event er i gang noen som skal spille mer?
Mye som skjer nå men skal ut på tur imorgen og samle inkubator samt klekke noen egg, gleder meg til begynner pokemon skal spawne oftere [emoji16]

Har også evolvet Pikachu med nisselue så nå har jeg raichu med nisselue [emoji173]️

Får se om jeg går en tur i regnet i formiddag. Det er heller ikke helt vær til å være så mye ute om dagen...

Mye som skjer nå men skal ut på tur imorgen og samle inkubator samt klekke noen egg, gleder meg til begynner pokemon skal spawne oftere [emoji16]

Har også evolvet Pikachu med nisselue så nå har jeg raichu med nisselue [emoji173]️
Ja eg og tenkte å gå tur men så kom jo denne stormen :-( eg også gelder meg til pokemonene skal spawne oftere.. Eg håper de skal fikse nerbay, før så kom alle som var nerbay opp men nå kommer bare de som er med pokstop og noe få kommer på nerbay når vi går den vanlige ruten så dukker 6 pokemonene opp som ikke er på nerbay så vi mister mange sjeldene pokemoner :-(

Gått to turer idag. Første med begge barna og fikk prøvd ut minimeisen jeg vant, den er utrolig god å bruke.

Gikk også en tur med bare lillebror etter snuppa fikk lagt seg og da fikk jeg innpass på 4 gym og klekket mange egg så denne dukket opp [emoji173]️

eb5bb736362995acfa188344f0365a35.jpg

Blir nok en tur hver dag nå så lenge det ikke er for kaldt [emoji4]

Back
Topp