Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult!
Jippi! Endelig Level 25 og fått Pikachu på skulderen [emoji56]
Jeg fikk også tak i en ditto igår[emoji5] . Hva er det med den?[emoji15]Endelig fikk jeg også Ditto og den var akkurat der sønnen min fortalte meg den ville være
Jeg fikk også tak i en ditto igår[emoji5] . Hva er det med den?[emoji15]
Aaah ikke så ofte jeg er i gym. Med 2 utålmodige små som skal alle andre plasser og ikke like vogn [emoji12] [emoji15]I gym så skifter den til samme pokemon som motstanderen i battle har
Tok to stk jeg [emoji16]Dagens fangst!!!Vis vedlegget 211443
Ei jeg kjenner har testet det litt ut, og mener den teorien stemmerNoen her som vet om man får de samme pokemonene i egg fra pokstop? Her har vi kun 1 kjempe nærmere og føler eg får de samme pokemonene i eggene, lure på om det bare er uflaks eller om det er sånn at man kan forvente de samme pokemonene fra det pokstop.. Vist noen fatte hvs eg mener
Okei takk for svarEi jeg kjenner har testet det litt ut, og mener den teorien stemmer
Mye som skjer nå men skal ut på tur imorgen og samle inkubator samt klekke noen egg, gleder meg til begynner pokemon skal spawne oftere [emoji16]Ny event er i gang noen som skal spille mer?
Ja eg og tenkte å gå tur men så kom jo denne stormen :-( eg også gelder meg til pokemonene skal spawne oftere.. Eg håper de skal fikse nerbay, før så kom alle som var nerbay opp men nå kommer bare de som er med pokstop og noe få kommer på nerbay når vi går den vanlige ruten så dukker 6 pokemonene opp som ikke er på nerbay så vi mister mange sjeldene pokemoner :-(Mye som skjer nå men skal ut på tur imorgen og samle inkubator samt klekke noen egg, gleder meg til begynner pokemon skal spawne oftere [emoji16]
Har også evolvet Pikachu med nisselue så nå har jeg raichu med nisselue [emoji173]️
Er for juleeventet. Man får en daglig - ut året tror jeg?Fikk en eggklekker som kan brukes en gang på et pokestopp før i dag.
Aldri fått det på pokestopp før, har dere?