Pokemon Go

Jeg bør ut og gå en lang tur i dag.
01aa2f2c81a38e35dcf424df4e85af5b.jpg
97be950abf0ae068bfb4080a2f191e03.jpg

Her fikk jeg kjøpt den billigste limited pakkene med 2 inkubator rett før de endret det igår, så må også ut og gå samt få ny inkubator [emoji16]

Heldigvis vær til å gå her da. Satser på at du får klekket alle med en pangstart i det nye året [emoji4]

Nå har jeg seks egg i inkubator... Satser på å gå mye de neste dagene så jeg både får nye inkubatorer på stop hver dag så lenge det varer og får klekket alt dette her. En gooood tur så har jeg dem. Men søndag er været sånn
f54b42262edff4c6ace63ff54319649a.jpg

Og mandag er jeg alene med tre barn.

Så vi får se. Det blir nok en dag til uka i alle fall :-)

Klekket masse egg:D
Fikk de to siste babyene jeg manglet idag .

Når kom disse da? Klekket ett 10 km egg istad, fikk en "vanlig" jeg ikke hadde. Er det på spesielle egg eller til spesielle tider? Har 5 egg til klekking nå. Ett 10 km og 4 5 km egg.

Når kom disse da? Klekket ett 10 km egg istad, fikk en "vanlig" jeg ikke hadde. Er det på spesielle egg eller til spesielle tider? Har 5 egg til klekking nå. Ett 10 km og 4 5 km egg.

Helt vanlige egg:) jeg har alltid 9 egg til klekking og går mye turer, så har klekket mange egg.
De finnes i 2 km, 5km og 10 km egg. Har vært større sjans for å få de nå under juleeventet:)
ImageUploadedByBV Forum1483200729.013641.jpg

Har ikke fått med meg denne tråden før nå!

Hva er det med eggene?

Ellers har vi fått mange nye i pokedex i det siste. Stor stas! :D

Spesielt mange Bulbasaur, Ivysaur, charmander og charmeleon ute i dag. Og squirtle.

Oi! En egen pokemon GO tråd :D Jeg digger det!

Jeg klekker også utrolig mange egg for tiden, bare i dag har jeg klekker 1 2 km egg, 3 5 km egg og 1 10 kg egg, men har bare fått de to siste du har
Kjedelig det da, satser på at de andre kommer snart [emoji4] først idag og igår jeg har fått de fleste da. Men ble plutselig nedtur av en vanlig pokemon etter å ha fått 2 gen 2 etterhverandre

Hvordan finner du ut høy iv?
Har program på mobilen men dette er lettere.

3e71c7dd86940cf8d0826a79f20604ae.jpg

Jeg er på team mystic, og tar stjerne på alle som er Wonder [emoji4] sjekker etterhvert som de kommer, litt slitsomt å gå igjennom 200 pokemon som jeg gjorde for litt over en uke siden [emoji23]

Last edited:
På Facebook gruppa her har de snakket om at de har gjort endringer slik at det ikke kun er weedle, pidgey og rattata hele tiden [emoji4]
Og for de som bor ved et nest så blir det snart ny pokemon der

Morsomt! Da må det nok brukes oftere - er litt gøyere når man finner noe mer spennende enn weedle. :)
I går fikk vi kranglet til oss en ny charmander, men luringen brukte opp alle pokeballene. :p

Har program på mobilen men dette er lettere.

3e71c7dd86940cf8d0826a79f20604ae.jpg

Jeg er på team mystic, og tar stjerne på alle som er Wonder [emoji4] sjekker etterhvert som de kommer, litt slitsomt å gå igjennom 200 pokemon som jeg gjorde for litt over en uke siden [emoji23]

Takk for denne!
Jeg har lurt på hvordan jeg skal "tolke" den appraisen

Dette med iv har jeg ikke forstått helt. Har de høy iv men lav cp, bør jeg drive power up da? Eller bare finne de med høy begge. Og gjøre hva?

Ble ikke trilletur her. Nysnø, ut og leke i stedet. Planleggingsdag på skole og Sfo så jeg er alene med alle tre.

Dette med iv har jeg ikke forstått helt. Har de høy iv men lav cp, bør jeg drive power up da? Eller bare finne de med høy begge. Og gjøre hva?

Ble ikke trilletur her. Nysnø, ut og leke i stedet. Planleggingsdag på skole og Sfo så jeg er alene med alle tre.
Om en pokemon har høy iv er det lurt å power opp den ja, men selvsagt tar jo ikke en med veldig dårlig xp heller.

Men også begynt å kun evolve de med høy iv for ser at de gjør der bedre i kamp [emoji4]

Back
Topp