Mener det var til og med 3. januarHvor lenge får man inkubatorer på pokestop?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det var til og med 3. januarHvor lenge får man inkubatorer på pokestop?
Jeg bør ut og gå en lang tur i dag.
Hvordan har du fått disse??
Klekket masse egg
Fikk de to siste babyene jeg manglet idag .
Se hva jeg fikk i et 10 km egg
Har evolvingen fra før og fått den noen ganger.Så masse candy du hadde til den. Har min som buddy jeg for å få nok candy til å evolve
Når kom disse da? Klekket ett 10 km egg istad, fikk en "vanlig" jeg ikke hadde. Er det på spesielle egg eller til spesielle tider? Har 5 egg til klekking nå. Ett 10 km og 4 5 km egg.
Jeg klekker også utrolig mange egg for tiden, bare i dag har jeg klekker 1 2 km egg, 3 5 km egg og 1 10 kg egg, men har bare fått de to siste du har
Begynner å bli sånn smått fornøyd over all eggeklekking siste tiden [emoji16]
De med stjerne har høy IV btw
Kjedelig det da, satser på at de andre kommer snart [emoji4] først idag og igår jeg har fått de fleste da. Men ble plutselig nedtur av en vanlig pokemon etter å ha fått 2 gen 2 etterhverandreJeg klekker også utrolig mange egg for tiden, bare i dag har jeg klekker 1 2 km egg, 3 5 km egg og 1 10 kg egg, men har bare fått de to siste du har
Hvordan finner du ut høy iv?
Begynner å bli sånn smått fornøyd over all eggeklekking siste tiden [emoji16]
De med stjerne har høy IV btw
Har program på mobilen men dette er lettere.Hvordan finner du ut høy iv?
På Facebook gruppa her har de snakket om at de har gjort endringer slik at det ikke kun er weedle, pidgey og rattata hele tiden [emoji4]
Og for de som bor ved et nest så blir det snart ny pokemon der
Har program på mobilen men dette er lettere.
Jeg er på team mystic, og tar stjerne på alle som er Wonder [emoji4] sjekker etterhvert som de kommer, litt slitsomt å gå igjennom 200 pokemon som jeg gjorde for litt over en uke siden [emoji23]
Om en pokemon har høy iv er det lurt å power opp den ja, men selvsagt tar jo ikke en med veldig dårlig xp heller.Dette med iv har jeg ikke forstått helt. Har de høy iv men lav cp, bør jeg drive power up da? Eller bare finne de med høy begge. Og gjøre hva?
Ble ikke trilletur her. Nysnø, ut og leke i stedet. Planleggingsdag på skole og Sfo så jeg er alene med alle tre.