Pokemon Go

Se hvem jeg fant traskende uten for jobben min før i dag :)
c4bf78bdff6aaabebb34959a1e741b64.jpg

Den var ikke dum nei!

I dag fikk vi evolvet wartortle :D

Siste dag med mye spawning av "sjeldne" Pokémons i dag, eller?

Last edited:
I dag fikk vi evolvet wartortle :D

Siste dag med mye spawning av "sjeldne" Pokémons i dag, eller?

Hvis du tenker på de første starterne (squirtle , bulbasaur, charmander osv) varer det ut 8/1:)
Det er siste dagen idag for en eggruger på første pokestop og at det er større sjans for babyene i egg.

Den følelsen når det kryr av pokemon du ikke har.... men du må løpe for å nå toget :arghh::arghh::arghh:

Den følelsen når det kryr av pokemon du ikke har.... men du må løpe for å nå toget :arghh::arghh::arghh:
Å den er kjedelig, eventuelt å ligge i senga støl som bare det også ser du en pokemon du ikke har er i nærheten [emoji87] nesten som tortur!

Hvis du tenker på de første starterne (squirtle , bulbasaur, charmander osv) varer det ut 8/1:)
Det er siste dagen idag for en eggruger på første pokestop og at det er større sjans for babyene i egg.

Takk for svar. :)
Jeg var ikke klar over at det var en event med de første starterne. Så kjekt at det varer noen dager til. Det med inkubatorene fant vi dessverre ut for sent :(

Hvor finner du informasjon om disse spesielle eventene?

Jeg følger pokemon go (den offisielle) på Facebook. Der skriver de om slike event. Og oppdateringer av appen.

Det finnes mange uoffisielle som mer eller mindre deler samme info

Takk for svar. :)
Jeg var ikke klar over at det var en event med de første starterne. Så kjekt at det varer noen dager til. Det med inkubatorene fant vi dessverre ut for sent :(

Hvor finner du informasjon om disse spesielle eventene?
Jeg er med i en lokal gruppe som deler all ulik info om event [emoji4]
Får også info om sjeldne pokemon rundt om her

ImageUploadedByBV Forum1483600882.050044.jpg
En venusaur dukket opp i huset mitt!
Etter ca 6 ultraballs, 9 raspberries og 15 great balls stakk den av! :( :(
Samme med golbat :(
ImageUploadedByBV Forum1483600862.392257.jpg

Kjedelig når de stikker av

Å! en egen pokemon go tråd... Får ikke spilt lengre da det er 10 minus her og iPhone 6 synes to pluss er for kaldt:( kom til lever 25 i høst...

Back
Topp