Pokemon Go

Nå som det har sluttet å blåse håper jeg på daglige turer. Regn får jeg tåle. Sånn nesten daglige i alle fall
Onsdag og fredag er jeg alene med alle ungene. Torsdag skal jeg og lillesøster i en begravelse en god time herfra.

Men trille de dagene jeg klarer
Få gratis inkubator i det minste

Gått to turer idag. Første med begge barna og fikk prøvd ut minimeisen jeg vant, den er utrolig god å bruke.

Gikk også en tur med bare lillebror etter snuppa fikk lagt seg og da fikk jeg innpass på 4 gym og klekket mange egg så denne dukket opp [emoji173]️

eb5bb736362995acfa188344f0365a35.jpg

Blir nok en tur hver dag nå så lenge det ikke er for kaldt [emoji4]
Weee, så kult :)
Gikk en del i dag, fikk hatcha tre egg men ikke direkte spennende. En ratata, en oddish og en sånn swirly greie :O

Weee, så kult :)
Gikk en del i dag, fikk hatcha tre egg men ikke direkte spennende. En ratata, en oddish og en sånn swirly greie :O
Hatch en hel del egg igår og idag uten å få noen fler fra gen 2 fikk kommet inn på 7 gym idag da, tror det er alle som fins her og var rimelig sliten når jeg kom hjem [emoji4]

Vi fikk en ditto i stedet for pidgey i går. :)
Og mange pokemon som aldri har vært her i området før - blant annet to pikachu. Har også sett at bl.a. raichu er rundt her et eller annet sted.
Er det noen som vet om det er et "julefenomen", eller om de spawner på flere steder nå?
Tidligere har det kun vært drowzee, weedle og zubat her, nå er det nye hver dag.

Vi fikk en ditto i stedet for pidgey i går. :)
Og mange pokemon som aldri har vært her i området før - blant annet to pikachu. Har også sett at bl.a. raichu er rundt her et eller annet sted.
Er det noen som vet om det er et "julefenomen", eller om de spawner på flere steder nå?
Tidligere har det kun vært drowzee, weedle og zubat her, nå er det nye hver dag.

På Facebook gruppa her har de snakket om at de har gjort endringer slik at det ikke kun er weedle, pidgey og rattata hele tiden [emoji4]
Og for de som bor ved et nest så blir det snart ny pokemon der

Jeg var på fjelltur i dag, hadde pokemonappen oppe for tenkte å klekke egg på turen. I dag krydde det av pokemon hele veien opp til toppen, har aldri vært en eneste pokemon i sikte tidligere når jeg har gått der. Fikk bla en snorlax med over 1000 i cp, oppe på toppen var pikachu m/nisselue! Hadde selvfølgelig brukt opp alle pokeballene når jeg nådde toppen:-/

Jeg bør ut og gå en lang tur i dag.
01aa2f2c81a38e35dcf424df4e85af5b.jpg

Har bare 3 jeg ruger på, men vil vel få en til på stoppet i løpet av dagen.
Tror kanskje jeg går til butikken istedenfor å kjøre P
Jeg får også en til når jeg drar på butikken. Problemet er at det blåser sånn her at trilletur utgår stadig.

Men hun mor trenger da også litt fri en gang i blant.
Gå alene?
Det fristet liksom ikke når det regner og blåser sånn. (jeg regner dessuten trilletur som min fristund. Det er deilig. Men jeg kjører nok til butikken) får satse på å gå og klekke masse i 2017 :-)

Det fristet liksom ikke når det regner og blåser sånn. (jeg regner dessuten trilletur som min fristund. Det er deilig. Men jeg kjører nok til butikken) får satse på å gå og klekke masse i 2017 :)
Her er det heldigvis ganske godt vær så jeg kommer til å gå.
Er ganske mye bakker her så da blir det egg og trim :)

Back
Topp