Pokemon Go

29. Står jo ikke nevnt her så det syns jeg er pussig. Through betyr jo gjennom, altså gjennom den 30. til midnatt. Rart at de skriver det skal vare gjennom en dag om de mener det er over det øyeblikket den dagen begynner.

Nå har ikke jeg undersøkt hva de bokstavene bak 00.00 betyr, så jeg tenker kanskje det heller kan referere til en bestemt tidssone, at det ikke er lokal tid som gjelder, men at det slutter å gjelde over hele verden samtidig?

Jeg tolker ikke through som gjennom 30. Men gjennom perioden til 30. Kl. 00. 00 utc er vel 01 for oss om jeg husker rett. Og da blir de 01.00 23 through 01.00 30. Som i effekt blir ut 29.

Godt mulig :)
Hadde vært kult hvis buddy'n min fikk nisselue :D

Jeg håper det. Selvom det da sikkert blir i romjula og det passer aldri bra da, satser på at de heller har et event rett etter nyttår :-)

Det har jo lenge gått rykter om at det kommer flere Pokemon, kanskje det kommer som en julegave...

Jeg tolker ikke through som gjennom 30. Men gjennom perioden til 30. Kl. 00. 00 utc er vel 01 for oss om jeg husker rett. Og da blir de 01.00 23 through 01.00 30. Som i effekt blir ut 29.

Hadde de ment gjennom perioden skulle det vel stått foran 23. da. Men irrelevant diskusjon nå uansett. Det hender jo at folk som skriver offentlige papirer også skriver feil eller dårlig. :p nå er det i alle fall over.

Det hadde jo hvert koselig :-)
Har kun 100 ulike så hadde håpet å hatt ihvertfall 120 før andre generasjon kom da :O

Uff, jeg er redd spillet skal bli ødelagt når det kommer flere pokemon. Jeg spilte kun fordi jeg gjorde det som barn. Var kun første generasjon jeg hadde kjennskap til da, så det andre interesserer meg rett og slett ikke, anser det ikke som pokemon. Så jeg tror jeg kommer til å slutte å spille når det ikke er bare første gen lengre.

Uff, jeg er redd spillet skal bli ødelagt når det kommer flere pokemon. Jeg spilte kun fordi jeg gjorde det som barn. Var kun første generasjon jeg hadde kjennskap til da, så det andre interesserer meg rett og slett ikke, anser det ikke som pokemon. Så jeg tror jeg kommer til å slutte å spille når det ikke er bare første gen lengre.
Samme her. Har liksom ikke samme tilknyttinga til de senere pokémonene :/

Tror egentlig jeg kommer til å bli mer ivrig dersom det kommer fler.
Har 125 forskjellige, og har lyst til å fange noen ny ikke bare de samme gamle

Har ingen tilknytning til noen av dem jeg ;-)

Er for gammel for de kortene på 90-tallet jeg :-P

Har ingen tilknytning til noen av dem jeg ;-)

Er for gammel for de kortene på 90-tallet jeg :-P

Var ikke kortene jeg holdt på med, jeg så serien på tv, og hadde spillet på gameboy. Dvs, har enda spillet på gameboy. :D

Håper det kommer noe nytt til jul, begynner å kjede meg ganske mye.. finner ingen nye! Og jeg har ikke alle, i det hele tatt :)

Trodde det når jeg først hørte om det men merker jo at er litt kjedelig å fange samme gamle pokemon hele tiden

Trodde det når jeg først hørte om det men merker jo at er litt kjedelig å fange samme gamle pokemon hele tiden

Jo klart, men jeg for min del mangler så mange enda, og får ikke spilt så mye både pga bekkenet og hvor jeg bor. Men var bestandig klar over at min interesse kom til å dabbe av når de neste generasjonene ble sluppet. Håper på at man kan gjøre en innstilling på sin egen app om man får opp pokemon fra ulike generasjoner eller ei. :p

Jo klart, men jeg for min del mangler så mange enda, og får ikke spilt så mye både pga bekkenet og hvor jeg bor. Men var bestandig klar over at min interesse kom til å dabbe av når de neste generasjonene ble sluppet. Håper på at man kan gjøre en innstilling på sin egen app om man får opp pokemon fra ulike generasjoner eller ei. :p

Det hadde hvert lurt eller at man må være over en vis level så man ganske sikkert ihvertfall har fanget litt over halvparten :-)

Back
Topp