Pokemon Go

Jeg var ute en lengre tur når snuppa skulle i bhg og kommer til å gå en lengre tur nå. Fange alt jeg kommer over i håp om enten ditto eller mange jeg kan evolve 30 november sammen med bruk av Lucky egg :-D

Vedlegg

• 1479904308601.jpg
    1479904308601.jpg
    75,9 KB · Visninger: 33
Skulle sjekket denne tråden før jeg gikk ut i stad

Siden jeg har ca 50 pokemon klare for evolve er det tide for et Lucky egg da...
Dessverre evolvet jeg en del forrige uke :-( men får fort mange nye å evolve om jeg tar alle jeg kommer over ;-)

Endelig!! Etter å fanget 100 pidgey , 100 rattata (føles ihvertfall som jeg har fanget så mange) og alt annet av Pokémons jeg har sett idag, fikk jeg fanget den nå:D:D var forkledd som en pidgey og ble på litt over 300

ImageUploadedByBV Forum1479912776.028203.jpg

Endelig!! Etter å fanget 100 pidgey , 100 rattata (føles ihvertfall som jeg har fanget så mange) og alt annet av Pokémons jeg har sett idag, fikk jeg fanget den nå:D:D var forkledd som en pidgey og ble på litt over 300

Vis vedlegget 208589
Her fikk jeg tips inne på lokal Facebook gruppe men lav IV så fortsetter jakten :-)

Manglet bare to candy for å utvikle machop, men så dukket denne opp. :p aldri sett den i spillet før, men da sparer jeg jo selvsagt candyene til videre utvikling :)

ImageUploadedByBV Forum1479924840.329875.jpg

Jeg hadde spart på evolve siden en gang på level 20... Det ble noen nye i pokedex også av denne runden

I dag har jeg ikke gått på jakt i det hele tatt, mellomste hadde fri fra bhg pga innskriving på skolen så vi har bakt, vært på skolen og gjort "lekser" i boka hun fikk med seg.

I morgen skal jeg trille tur og fange pokemon :-)

Jeg har fanget diverse, men ikke noen ditto

Nå har jeg 38 pokemon klare til å evolve med Lucky egg, vet noen hvor mange det er mulig å evolve på 30 min? Har jo fortsatt tid til å spare opp flere til å evolve, er jeg heldig fåe jeg også de siste 30 candy til magikarp også.
Litt over halvveis til 24 nå og vil komme så nærme som mulig level 25 :-D

Nå har jeg 38 pokemon klare til å evolve med Lucky egg, vet noen hvor mange det er mulig å evolve på 30 min? Har jo fortsatt tid til å spare opp flere til å evolve, er jeg heldig fåe jeg også de siste 30 candy til magikarp også.
Litt over halvveis til 24 nå og vil komme så nærme som mulig level 25 :-D

50-60 stk tenker jeg, ca 2 stk i minuttet:) så ville spart opp til det hvis du klarer det innen onsdag.

50-60 stk tenker jeg, ca 2 stk i minuttet:) så ville spart opp til det hvis du klarer det innen onsdag.
Disse er spart opp på få dager så håper det, problemet kan bli om jeg får ha så mange pokemon :O

Back
Topp