Oi
Stor cp som ??? Eller sto det et tall?
Var på 300-og-noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi
Stor cp som ??? Eller sto det et tall?
Dessverre evolvet jeg en del forrige uke :-( men får fort mange nye å evolve om jeg tar alle jeg kommer over ;-)Siden jeg har ca 50 pokemon klare for evolve er det tide for et Lucky egg da...
GratulererEndelig!! Etter å fanget 100 pidgey , 100 rattata (føles ihvertfall som jeg har fanget så mange) og alt annet av Pokémons jeg har sett idag, fikk jeg fanget den nå var forkledd som en pidgey og ble på litt over 300
Vis vedlegget 208589
Her fikk jeg tips inne på lokal Facebook gruppe men lav IV så fortsetter jaktenEndelig!! Etter å fanget 100 pidgey , 100 rattata (føles ihvertfall som jeg har fanget så mange) og alt annet av Pokémons jeg har sett idag, fikk jeg fanget den nå var forkledd som en pidgey og ble på litt over 300
Vis vedlegget 208589
Nice!!Før
Etter et Lucky egg og en del evolve
Wow!Før
Wow, hoppet rett over meg som akkurat nå har blitt levekår 23 med noen stakkars xp :OFør
Nå har jeg 38 pokemon klare til å evolve med Lucky egg, vet noen hvor mange det er mulig å evolve på 30 min? Har jo fortsatt tid til å spare opp flere til å evolve, er jeg heldig fåe jeg også de siste 30 candy til magikarp også.
Litt over halvveis til 24 nå og vil komme så nærme som mulig level 25 :-D
Disse er spart opp på få dager så håper det, problemet kan bli om jeg får ha så mange pokemon :O50-60 stk tenker jeg, ca 2 stk i minuttet så ville spart opp til det hvis du klarer det innen onsdag.