Nesten så man får lyst å ikke evolve dem...
Evolver du babyene? Jeg har ikke gjort det (ikke at vi har så mange).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten så man får lyst å ikke evolve dem...
Ikke gjort det enda, men har tenkt å gjøre det ja. Etterhvert. For å få enda sterkere pokemonsEvolver du babyene? Jeg har ikke gjort det (ikke at vi har så mange).
Sett noen som har evolvet togepi, men den blir jo en helt ny pokemon da [emoji4]Evolver du babyene? Jeg har ikke gjort det (ikke at vi har så mange).
Jeg tok denne her en dag.
Den er stjernemerket fordi den skal evolves ja.Den kan du jo til og med Evolve. Hatt mange av de?
Da må du slette noen potions [emoji6]Et himmelrike av pokestopp
Og bagen er full
Slette potions jaEt himmelrike av pokestopp
Og bagen er full
Så du mener det ikke holder med 217 baller [emoji14]Da må du slette noen potions [emoji6]
Å nei, kan aldri få for lite [emoji23]Så du mener det ikke holder med 217 baller [emoji14]
Da mangler eg bare 2 babyer Vis vedlegget 216313
Ja ikke sant? Eg blei jo så glad da den kom ut av egge sitt, føltes ut som om eg hadde blitt pokemon mamma haha [emoji23] [emoji23]Nææææ så søt!
Mr. Mime fås bare i Europa.
Så nærme men allikevel for langt unna [emoji54] pleier å dukke opp pokemon mellom meg og pokestopet da
Vanlige pokemon her nede [emoji7]
Hvor vi etter planen skal gå idag [emoji7]
Alle gym her nede er tatt over og i level 10 så holder meg til å fange pokemon og få ting i pokestopene
Skulle ønske det men hva de trodde var regional pokemon (ditto) fins overalt så kan se ut som om Afrika ikke har egen pokemon etter min research [emoji22]Mr. Mime fås bare i Europa.
Det er en annen som bare fås i Afrika, kanskje du vil klare å fange den mens du er der nede