Pokemon Go

cc296a992562dc7044e4121c1ca29101.jpg
fe5943ee722f2a13e35031139b419e06.jpg
fae15cd9656e65820e8cfc88c07ca4fe.jpg
8afaf88cb6ae0c688f741b0738e5cb25.jpg
4b9fe1d1f659a7253d16953357725656.jpg
f592ed42a044cd580630ac90c94d90d6.jpg
b6ff79af20ee745decc6e340144d0c05.jpg

Så mange pokestopper utenfor, men får jo aldri kommet meg ut! Godt man når en fra sofaen da [emoji14]
Der du bor?

Jeg må gå nesten en kilometer

Der finner jeg bygdas skole (med sikket halvparten av spillerene) gymmen og det eneste stoppet som ikke er på innelåst området (Det er et til, men jeg føler ikke for å bryte meg inn på verftet for å ta et stop...)

Sjekk cp på dama :p

Dame? Har bestandig tenkt at det er en mann, jeg. Liksom sånn gladiatoraktig drakt, eller toga. [emoji23]

Jeg hadde fått en slik allerede, og så klekket jeg en i et egg etterpå. Bare irriterende når jeg alt hadde en, siden de ikke kan utvikles og det er så mange andre pokemon jeg enda mangler! :p

Hun har eg også sett men fikk ho ikke pga eg hadde dårlig mobil nett. Har ikke funnet henne siden... Misunnelig
Hun dukket opp da jeg satt på bussen, ble en god start på dagen :woot:

Dame? Har bestandig tenkt at det er en mann, jeg. Liksom sånn gladiatoraktig drakt, eller toga. [emoji23]

Jeg hadde fått en slik allerede, og så klekket jeg en i et egg etterpå. Bare irriterende når jeg alt hadde en, siden de ikke kan utvikles og det er så mange andre pokemon jeg enda mangler! :p
Det må da være en dame :eek:

Hvilken pokémon har dere som buddy nå? Jar dere hatt samme, eller bytter dere på?

Hvilken pokémon har dere som buddy nå? Jar dere hatt samme, eller bytter dere på?

Har nylig byttet fra venosaur (hadde bulbasaur) til dratini, mangler bare to candy for å få utviklet. Etter det skal jeg få de siste to candyene jeg mangler på jigglypuff, før jeg skifter til graveler, siden gir candy per km. :) skulle ønske det kom en ny event hvor man fikk candy på 1/3 av avstanden...

Squirtle, hatt han hele tiden. Siste utviklinga er jo kuleste Pokémonen :D (Blastoise)
Har vært dårlig på å ut og gå i det siste, så tar da så lang tid å få han ;)

Har nylig byttet fra venosaur (hadde bulbasaur) til dratini, mangler bare to candy for å få utviklet. Etter det skal jeg få de siste to candyene jeg mangler på jigglypuff, før jeg skifter til graveler, siden gir candy per km. :) skulle ønske det kom en ny event hvor man fikk candy på 1/3 av avstanden...
Jeg er også klar for en ny event nå.

Hadde Pikachu,men har nå Charmander. Skulle ønske jeg fant ut av buddy litt før da.

Back
Topp