Boblefrua
Forumet er livet
Det er til tider kaldt på hendene jaSpiller dere enda? Er ikke det kaldt ute nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er til tider kaldt på hendene jaSpiller dere enda? Er ikke det kaldt ute nå da?
Der du bor?
Så mange pokestopper utenfor, men får jo aldri kommet meg ut! Godt man når en fra sofaen da [emoji14]
Mhm [emoji14]Der du bor?
Rekkehuset ved siden av oss kan sitte inne og rekke pokéstop,men jeg må ut Mrn hun løper litt vilt inne på appen, så hender jeg er heldigMhm [emoji14]
Faktisk en av mine første. Men med cp 106Endelig [emoji3] Vis vedlegget 218160
Hihi ja det var en av de første eg såg på nerbay men fant den aldri men nå dukket den opp igjen [emoji3]Faktisk en av mine første. Men med cp 106
Hihi ja det var en av de første eg såg på nerbay men fant den aldri men nå dukket den opp igjen [emoji3]
Hun har eg også sett men fikk ho ikke pga eg hadde dårlig mobil nett. Har ikke funnet henne siden... MisunneligSjekk cp på dama
Sjekk cp på dama
Hun dukket opp da jeg satt på bussen, ble en god start på dagenHun har eg også sett men fikk ho ikke pga eg hadde dårlig mobil nett. Har ikke funnet henne siden... Misunnelig
Det må da være en dameDame? Har bestandig tenkt at det er en mann, jeg. Liksom sånn gladiatoraktig drakt, eller toga. [emoji23]
Jeg hadde fått en slik allerede, og så klekket jeg en i et egg etterpå. Bare irriterende når jeg alt hadde en, siden de ikke kan utvikles og det er så mange andre pokemon jeg enda mangler!
Det må da være en dame
Hvilken pokémon har dere som buddy nå? Jar dere hatt samme, eller bytter dere på?
Blir ikke med på den
Squirtle, hatt han hele tiden. Siste utviklinga er jo kuleste Pokémonen (Blastoise)Hvilken pokémon har dere som buddy nå? Jar dere hatt samme, eller bytter dere på?
Har Magikarp Hatt hele tidenHvilken pokémon har dere som buddy nå? Jar dere hatt samme, eller bytter dere på?
Hvilken pokémon har dere som buddy nå? Jar dere hatt samme, eller bytter dere på?
Jeg er også klar for en ny event nå.Har nylig byttet fra venosaur (hadde bulbasaur) til dratini, mangler bare to candy for å få utviklet. Etter det skal jeg få de siste to candyene jeg mangler på jigglypuff, før jeg skifter til graveler, siden gir candy per km. skulle ønske det kom en ny event hvor man fikk candy på 1/3 av avstanden...