Pokemon Go

ee1c4fe4acd338a9aa001f912f69eb50.jpg

Sorterer ut de beste pokemonene, bruker appraise for å skille de lett fra hverandre da [emoji4]
Aha.. Jeg er ikke så godt kjent med spillet. Bare fanger jeg :p

Flere som opplever "Try again" på enkelte pokéstop?

Flere som opplever "Try again" på enkelte pokéstop?

Hehe, har tenkt at det kom fordi jeg prøvde å snappe dem opp i forbifarta i bil (som passasjer). :p aldri opplevd i virkeligheten :)

Har omsider fått utviklet disse to, etter å ha mangler bare et par candy i maaange mnd!
847e34324a28b2b4fb31d47b166cdb07.jpg
02c66bb036e6b1e58dc465d4a4ed5929.jpg

Hehe, har tenkt at det kom fordi jeg prøvde å snappe dem opp i forbifarta i bil (som passasjer). :p aldri opplevd i virkeligheten :)
Det er de samme i byen her som dette skjer på. Har ikke funket på mange mndr :banghead:

*i-landsproblem*:sorry:

Så det akkurat - lurte på hvorfor jeg hadde fått mer candies enn vanlig [emoji14]

Så det akkurat - lurte på hvorfor jeg hadde fått mer candies enn vanlig [emoji14]

Typisk at det ikke var slik enda da jeg trillet tur tidligere i dag da, men jaja. Ser det er i orden nå i alle fall :)

Typisk at det ikke var slik enda da jeg trillet tur tidligere i dag da, men jaja. Ser det er i orden nå i alle fall :)

Signerer denne! Var i sentrum i dag og da var det ikje sånn [emoji30]

Begynte kl 20.00 ja

b4efad45d99056227778e6400ac4a64e.jpg

Glad vi skal til Alexandria imorgen for har kun en ball igjen og null pokestop her [emoji54]

Fanget akkurat en lickitung i stua mi. [emoji16] Men vi hadde/har alle i eventet fra før da.
Jeg har forresten Dragonair som buddy, har hatt mange forskjellige før det, blant annet Magikarp (nå mangler vi litt over 60 Candy på Gyarados og litt over 30 på Dragonite).

Back
Topp