Pokemon Go

Ikke sett noen lickitung, men omsider fått porygon i dag! Aldri sett den engang, så det var på tide :) og fått 8 nye egg i dag, så satser på at det er noe mer spennende enn krabby og sånt der. Fikk 3 10km-egg. Dere som har klekket babyer, hvilke egg kom de fra?
Jeg har fått et to km og et fem km egg i dag og gitt så få stop jeg har tatt er jo det bra. De to babyene jeg har husker jeg desverre ikke hvilke egg de kom i

Ikke sett noen lickitung, men omsider fått porygon i dag! Aldri sett den engang, så det var på tide :) og fått 8 nye egg i dag, så satser på at det er noe mer spennende enn krabby og sånt der. Fikk 3 10km-egg. Dere som har klekket babyer, hvilke egg kom de fra?

Så bra at du fikk så mange nye egg![emoji16]
Noen av baby pokemonsene klekkes i 2 km egg, noen i 5 km og noen i 10. Her er en link jeg fant på Facebook: https://www.reddit.com/r/TheSilphRo...es_during_valentines/?st=IYXIXQSY&sh=f5a5cfa3

Så for en søt krabby-jiglipuf jeg fant [emoji14]
56c695aca69aec03c9f0825127e1a42c.jpg

Endelig en baby! Kom i et 10k-egg da
bcd72636c5085c6fe2be79a7407d07b5.jpg

Sukk, jeg som enda mangler så mange gen 1... tro om det blir umulig å samle videre på dem nå?
Det må jo være mulig [emoji4] har selv kun 130 stk.

Håper bare de kommer mens jeg er i Egypt [emoji16]

Det må jo være mulig [emoji4] har selv kun 130 stk.

Håper bare de kommer mens jeg er i Egypt [emoji16]

Mulig ja, men tenker det vil ta så lang tid siden det neppe blir dobbelt så mange pokemon, men sikkert flest av gen 2. Usikker på om jeg vil syntes det er noe gøy, siden jeg har null forhold til gen 2. Er jo fordi jeg spilte og så serien som barn at jeg kastet meg på bølgen :)

Mulig ja, men tenker det vil ta så lang tid siden det neppe blir dobbelt så mange pokemon, men sikkert flest av gen 2. Usikker på om jeg vil syntes det er noe gøy, siden jeg har null forhold til gen 2. Er jo fordi jeg spilte og så serien som barn at jeg kastet meg på bølgen :)
Tja det spørs å se, ser jo ut til at de mest sjeldne fra gen 1 blir lettere å fange da [emoji4]

Da er de her [emoji16]
94b21176b401f36af324a52065ccedd6.jpg

Gleder meg til jeg skal ut imorgen og gåturene når jeg kommer hjem blir ekstra spennende fremover [emoji3]

70-90. Litt avhengig av nettforbindelse og om det er nye evolves.
Var noe sånt jeg trodde. Jeg går ikke for helt så mange og tar m
eg tid til å fange pokemon også, men 35 er ikke nok for å bruke det egget enda. Opp i 50 vil jeg ha.

Back
Topp