Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått et to km og et fem km egg i dag og gitt så få stop jeg har tatt er jo det bra. De to babyene jeg har husker jeg desverre ikke hvilke egg de kom iIkke sett noen lickitung, men omsider fått porygon i dag! Aldri sett den engang, så det var på tide og fått 8 nye egg i dag, så satser på at det er noe mer spennende enn krabby og sånt der. Fikk 3 10km-egg. Dere som har klekket babyer, hvilke egg kom de fra?
Ikke sett noen lickitung, men omsider fått porygon i dag! Aldri sett den engang, så det var på tide og fått 8 nye egg i dag, så satser på at det er noe mer spennende enn krabby og sånt der. Fikk 3 10km-egg. Dere som har klekket babyer, hvilke egg kom de fra?
Haha [emoji23] perfekt bilde!Så for en søt krabby-jiglipuf jeg fant [emoji14]
Jippi, gleder meg [emoji4]
Jippi damer!
Jippi damer!
Det må jo være mulig [emoji4] har selv kun 130 stk.Sukk, jeg som enda mangler så mange gen 1... tro om det blir umulig å samle videre på dem nå?
Det må jo være mulig [emoji4] har selv kun 130 stk.
Håper bare de kommer mens jeg er i Egypt [emoji16]
Tja det spørs å se, ser jo ut til at de mest sjeldne fra gen 1 blir lettere å fange da [emoji4]Mulig ja, men tenker det vil ta så lang tid siden det neppe blir dobbelt så mange pokemon, men sikkert flest av gen 2. Usikker på om jeg vil syntes det er noe gøy, siden jeg har null forhold til gen 2. Er jo fordi jeg spilte og så serien som barn at jeg kastet meg på bølgen
Jeg har drøyt 30 nå men mener det tar ca et halvt minutt pr...Hvor mange Pokemon er det mulig å utvikle på 30 minutter?
Jeg har mange som kan utvikles og et Lucky Egg....
70-90. Litt avhengig av nettforbindelse og om det er nye evolves.Hvor mange Pokemon er det mulig å utvikle på 30 minutter?
Jeg har mange som kan utvikles og et Lucky Egg....
Var noe sånt jeg trodde. Jeg går ikke for helt så mange og tar m70-90. Litt avhengig av nettforbindelse og om det er nye evolves.