mammatilgutt
Elsker forumet
Sakura er den som får høyest cpDa skal jeg endre navn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sakura er den som får høyest cpDa skal jeg endre navn
Regionsperra?Har 178 e har fanget nå mangler kun chansey fra gen1 [emoji14]
Og de regionsperra da [emoji14]
Da kjører vi den først Takk og takkSakura er den som får høyest cp
Taurus, farfetch og kengaskan kan man kun få i australia, usa og japanRegionsperra?
Jeg spiller, men har ikke satt meg helt inn i det
Og jeg som har vært i USA etter at spillet ble lansertTaurus, farfetch og kengaskan kan man kun få i australia, usa og japan
Huff den er kjip! Jaja nå vet du det hvertfallOg jeg som har vært i USA etter at spillet ble lansert
Åh, ja var det jeg tenkte, at det måtte være der man fikk i fra. Tok mange pokestop i dah jeg og. Og fikk ingen, så da begynte jeg å lure litt Men da får jeg bare håpe det dukker opp noen snart.Får det fra pokéstop meeen sykt vanskelig å få! Tatt ca 30 pokéstop og ikke fått ett eneste ett :'(
Ja en eller annen dag i fremtiden vil vi nok få deÅh, ja var det jeg tenkte, at det måtte være der man fikk i fra. Tok mange pokestop i dah jeg og. Og fikk ingen, så da begynte jeg å lure litt Men da får jeg bare håpe det dukker opp noen snart.
Ananasen bruker man for å få ekstra candy fra pokémon og banan bruker du for å roe ned pokémonHva bruker man de ananasene og bananene man får på pokestop til?
Ok. Så det lønner seg å spare litt på dem altså. Storebror her fikk en banan i kveld, men brukte den opp. Jeg får spare min ananas da [emoji6]Ananasen bruker man for å få ekstra candy fra pokémon og banan bruker du for å roe ned pokémon
Ananasen bruker man for å få ekstra candy fra pokémon og banan bruker du for å roe ned pokémon
Så fin den var !!Se hva jeg fikk i et 10 km egg [emoji4]
Kjekt! TakkAnanasen bruker man for å få ekstra candy fra pokémon og banan bruker du for å roe ned pokémon