Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fått 2 faktisk [emoji14] fikk da utviklet gloom og slowpokeNoen av dere som har fått noen steiner eller sånne andre utviklingsting? Jeg fikk en sun stone i dag
Ja fått 2 faktisk [emoji14] fikk da utviklet gloom og slowpoke
Sunstone til gloom og king's rock til slowpokeHvilke steiner var det? Fikk du slowking da, eller hva den heter?
Å ja! Helst inkubators [emoji4]Endelig fikk jeg chansey, klekket ut av et 10k-egg som jeg fikk under valentines-eventen!
Det MÅ jo bare komme en påske-event da, egg liksom?
Å ja! Helst inkubators [emoji4]
Kommer jo noe på lørdag mener jeg
https://gosverige.se/pokemon-day-den-27e-februari-innebar-fest-pikachu-pokemon-go/Noe på lørdag? Hvor har du plukket opp det? Spennende
Nå har jeg begynt å spille igjen etter flere måneder uten å spille noe. Jeg mangler rundt 40 pokemon fra den første generasjonen og lurer egentlig på hvordan jeg skal få tak i de siden det nå kun dukker opp de jeg allerede har fra første generasjon og alle de nye fra gen 2. Noen andre som også har merket det? Og hva er det meste dere har fått av CP på Magikarp? Det meste jeg har funnet er 117 CP og har lite lyst å evolve den med så lite CP..
Har funnet noen jeg mangler på gen 1, så de er der ute men syns de er like vanskelige nå som før da.Nå har jeg begynt å spille igjen etter flere måneder uten å spille noe. Jeg mangler rundt 40 pokemon fra den første generasjonen og lurer egentlig på hvordan jeg skal få tak i de siden det nå kun dukker opp de jeg allerede har fra første generasjon og alle de nye fra gen 2. Noen andre som også har merket det? Og hva er det meste dere har fått av CP på Magikarp? Det meste jeg har funnet er 117 CP og har lite lyst å evolve den med så lite CP..
Min høyeste er på 116, og det er jo nesten max av hva jeg kan ha på mitt nivå. Men husk ikke å bare se etter cp, bruk appraise også til å finne ut hvilken du skal utvikle.
Har funnet noen jeg mangler på gen 1, så de er der ute men syns de er like vanskelige nå som før da.
Min magikarp var 119 men topp iv, høyeste jeg har fått er 129
Hvordan finner jeg ut iv? Ikke helt inni det der
Jeg er akkurat kommet på level 23, og de få magikarp jeg har fanget etter det er på under 100 CP. Hvordan bruker jeg det da?
Heldig!Ja fått 2 faktisk [emoji14] fikk da utviklet gloom og slowpoke
Har fått to up-grade. Skulle helst hatt av de andreNoen av dere som har fått noen steiner eller sånne andre utviklingsting? Jeg fikk en sun stone i dag
Kjipt men snart har du den, eventuelt gjør den til en buddy og gå 3-4 km [emoji4]Mangler en Magikarp før den kan utvikles
Kjipt men snart har du den, eventuelt gjør den til en buddy og gå 3-4 km [emoji4]