Pokemon Go

Håper det er en egen pokemon for Afrika og at jeg rekker å fange den før vi reiser [emoji4]
5a51420416a8bd029c37599f4ecc140c.jpg

82400a433c01e2068cc8dd310da33e21.jpg

cfb5c1ac46e07823ba0a32477f762e7c.jpg

Har ihvertfall disse nå [emoji4]

Min pokemon go låser seg hver gang jeg prøver å fange en pokemon. Da blir jeg kastet ut av spillet. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Tja syns egentlig det kunne hvert en i hvert kontinent også ikke flere [emoji4]
Nei ikke det heller ville e likt [emoji14] det er jo bare et spill men de synes det er ok å si at man må bruke flere tusen kr på å få tak i noen pokémon, hvor er logikken i det? De tjener jo ikke penger på at folk må reise da :/

Nei ikke det heller ville e likt [emoji14] det er jo bare et spill men de synes det er ok å si at man må bruke flere tusen kr på å få tak i noen pokémon, hvor er logikken i det? De tjener jo ikke penger på at folk må reise da :/
De sier jo ikke det men om man er i de landene får man mulighet til å fange en spesiell pokemon, man må jo ikke ha absolutt alle sammen, ser heller ingen som reiser spesielt for å få pokemon men at det er som en bonus ved en reise som ville blitt gjort uansett

Ååå kjedelig da! Meen liker ikke at det nå er 5 stk man må reise verden rundt for å få tak i!!
Og jeg visste ikke da jeg var på ferie:arghh: Kunne jo åpnet opp spillet og kanskje fått to av dem :arghh:

De sone-Pokémonene er det mulig å få i 10km-egg, så alle kan få alle Pokémon uten å måtte reise rundt i verden ;)

De sone-Pokémonene er det mulig å få i 10km-egg, så alle kan få alle Pokémon uten å måtte reise rundt i verden ;)
Det har e hørt ikke stemmer. Ninantic har selv gått ut å sagt det ikke går, da må man få egget i den regionen pokémonen eksisterer. Men dette er bare noe e har hørt igjennom en gruppe

Det har e hørt ikke stemmer. Ninantic har selv gått ut å sagt det ikke går, da må man få egget i den regionen pokémonen eksisterer. Men dette er bare noe e har hørt igjennom en gruppe
Ser nå at det ikke stemmer, ja :) Var mye omdiskutert i starten av spillet at det gikk ann, så derfra jeg har det ;)
Da er det bare å planlegge hvor man skal dra på ferie da :p

Endelig fikk jeg chansey, klekket ut av et 10k-egg som jeg fikk under valentines-eventen!

Det MÅ jo bare komme en påske-event da, egg liksom? :p
1f95fc1306a25ffa75ea19329d09150d.jpg

Back
Topp