Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er en egen pokemon for Afrika og at jeg rekker å fange den før vi reiser [emoji4]
Har ihvertfall disse nå [emoji4]
Men den er vist litt for sør til at jeg hadde fått den var i Alexandria men hjemme nå [emoji4]
Var vist en egen for tropiske land
Ååå kjedelig da! Meen liker ikke at det nå er 5 stk man må reise verden rundt for å få tak i!!Men den er vist litt for sør til at jeg hadde fått den var i Alexandria men hjemme nå [emoji4]
Tja syns egentlig det kunne hvert en i hvert kontinent også ikke flere [emoji4]Ååå kjedelig da! Meen liker ikke at det nå er 5 stk man må reise verden rundt for å få tak i!!
Nei ikke det heller ville e likt [emoji14] det er jo bare et spill men de synes det er ok å si at man må bruke flere tusen kr på å få tak i noen pokémon, hvor er logikken i det? De tjener jo ikke penger på at folk må reise da :/Tja syns egentlig det kunne hvert en i hvert kontinent også ikke flere [emoji4]
De sier jo ikke det men om man er i de landene får man mulighet til å fange en spesiell pokemon, man må jo ikke ha absolutt alle sammen, ser heller ingen som reiser spesielt for å få pokemon men at det er som en bonus ved en reise som ville blitt gjort uansettNei ikke det heller ville e likt [emoji14] det er jo bare et spill men de synes det er ok å si at man må bruke flere tusen kr på å få tak i noen pokémon, hvor er logikken i det? De tjener jo ikke penger på at folk må reise da :/
Og jeg visste ikke da jeg var på ferie Kunne jo åpnet opp spillet og kanskje fått to av demÅåå kjedelig da! Meen liker ikke at det nå er 5 stk man må reise verden rundt for å få tak i!!
Ååå det er jo hvertfall kjipt da!!! :/Og jeg visste ikke da jeg var på ferie Kunne jo åpnet opp spillet og kanskje fått to av dem
Ååå det er jo hvertfall kjipt da!!! :/Og jeg visste ikke da jeg var på ferie Kunne jo åpnet opp spillet og kanskje fått to av dem
Jeg vet!! *i-landsproblem *Ååå det er jo hvertfall kjipt da!!! :/
De sone-Pokémonene er det mulig å få i 10km-egg, så alle kan få alle Pokémon uten å måtte reise rundt i verdenNei ikke det heller ville e likt [emoji14] det er jo bare et spill men de synes det er ok å si at man må bruke flere tusen kr på å få tak i noen pokémon, hvor er logikken i det? De tjener jo ikke penger på at folk må reise da :/
Det har e hørt ikke stemmer. Ninantic har selv gått ut å sagt det ikke går, da må man få egget i den regionen pokémonen eksisterer. Men dette er bare noe e har hørt igjennom en gruppeDe sone-Pokémonene er det mulig å få i 10km-egg, så alle kan få alle Pokémon uten å måtte reise rundt i verden
Ser nå at det ikke stemmer, ja Var mye omdiskutert i starten av spillet at det gikk ann, så derfra jeg har detDet har e hørt ikke stemmer. Ninantic har selv gått ut å sagt det ikke går, da må man få egget i den regionen pokémonen eksisterer. Men dette er bare noe e har hørt igjennom en gruppe
Var det e trodde ja [emoji14]Ser nå at det ikke stemmer, ja Var mye omdiskutert i starten av spillet at det gikk ann, så derfra jeg har det
Da er det bare å planlegge hvor man skal dra på ferie da
Da betyr det at de har du fanget i løpet av de siste 24 timene mener jeg påEnkelte av mine dyr har slik tåke bak seg i oversikten, andre ikke.
Noen som vet forskjellen på om de har eller ikke?
Det håper jeg virkelig den gjør.Endelig fikk jeg chansey, klekket ut av et 10k-egg som jeg fikk under valentines-eventen!
Det MÅ jo bare komme en påske-event da, egg liksom?