Pokemon Go

I alle dager er det som skjer ? :-p 14 nye pokemon bare i dag. :smug: Bare for å ta med noen eksempler IMG_2789.PNGIMG_2807.PNGIMG_2793.PNGIMG_2799.PNGIMG_2781.PNG

Noen som vet navnene på de nye eevee'ene slik at man kan få den til å bli den når man utvikler?

Generasjon 2 er sluppet :) ditto er fra gen 1 da. Men jeg mangler den enda, og mange flere...

Åh Hehe takk for info. Visste ikke noe om dette jeg. Eller altså når du nevner det så er det mulig jeg har hørt eldstesønnen snakke noe om det Hehe :-p

Blitt noen nye her også. Ikke sånn kjempemange, men noen

Måtte ut en tur nå, bare for å finne ett par til:p

Hvor mange har dere fanget? Av alle inne på pokedex?

11 nye i dag :) Så i dag var det gøy å spille. Er bare de samme rundt om her, så var kjekt med noe nytt.

Men vil evolve slowpoke til den fra gen 2, men da trenger jeg en special item.. Hva er det, og hvordan får jeg det? Noen som vet?

11 nye i dag :) Så i dag var det gøy å spille. Er bare de samme rundt om her, så var kjekt med noe nytt.

Men vil evolve slowpoke til den fra gen 2, men da trenger jeg en special item.. Hva er det, og hvordan får jeg det? Noen som vet?
Får det fra pokéstop meeen sykt vanskelig å få! Tatt ca 30 pokéstop og ikke fått ett eneste ett :'(

Back
Topp