Pokemon Go

Fanget akkurat en lickitung i stua mi. [emoji16] Men vi hadde/har alle i eventet fra før da.
Jeg har forresten Dragonair som buddy, har hatt mange forskjellige før det, blant annet Magikarp (nå mangler vi litt over 60 Candy på Gyarados og litt over 30 på Dragonite).

Åååå! Mangler lickitung!

Får satse på å kle meg godt så jeg får gå et stykke i dag. Det er desverre pinnkaldt, men dette må jo utnyttes

Får satse på å kle meg godt så jeg får gå et stykke i dag. Det er desverre pinnkaldt, men dette må jo utnyttes
10 blå og vind her,merker lysten til å gå ut et svært liten:p Men skal på fjellet i helgen, så hsr vel ikke annet valg :p

Her er bare fem. Og den vinden da. Kaldt nok

Her var det minus 9, så frister ikke gå ut [emoji30]

Typisk at det ikke var slik enda da jeg trillet tur tidligere i dag da, men jaja. Ser det er i orden nå i alle fall :)
Hehe eg bomer alltid på det samme men de ligger vist 9 timer bak oss :-P fikk det endelig med meg igår før eg begynte å overføre alle pokemonene til professoren :-)

66dab68b11e43f233ace7df7bb39ccc4.jpg

Ikke en tipp topp en, men min første! Og jeg slapp ut i kulden [emoji23]

Hehe eg bomer alltid på det samme men de ligger vist 9 timer bak oss :-P fikk det endelig med meg igår før eg begynte å overføre alle pokemonene til professoren :-)

Hadde ikke regnet feil altså, bare syns det kunne startet litt tidligere så jeg kunne fått dobbelt med candy. :p

Jeg overfører stort sett pokemon fortløpende. [emoji849]

Hadde ikke regnet feil altså, bare syns det kunne startet litt tidligere så jeg kunne fått dobbelt med candy. [emoji14]

Jeg overfører stort sett pokemon fortløpende. [emoji849]
Hehe bare eg som ikke regne rett [emoji28]
Eg også gjør det men igår så fikk eg det med meg og klarte å få 2 candyer vwd overføring. Knall fornøyd [emoji3] :-P

66dab68b11e43f233ace7df7bb39ccc4.jpg

Ikke en tipp topp en, men min første! Og jeg slapp ut i kulden [emoji23]

Min holdning til slike er at man ikke trenger mer enn én av de som ikke kan utvikles, er ikke så nøye hvor bra den er heller, for jeg har jo andre sterke. Dvs, jeg hadde andre bra pokemon i høst, nå har jeg jo vært ute av gamet lenge. :p

Min holdning til slike er at man ikke trenger mer enn én av de som ikke kan utvikles, er ikke så nøye hvor bra den er heller, for jeg har jo andre sterke. Dvs, jeg hadde andre bra pokemon i høst, nå har jeg jo vært ute av gamet lenge. :p

Egentlig enig. Men jeg kommer til å ta de jeg ser likevel. [emoji4]

cd2b54fd1e9aadf5f26101f855327625.jpg

Fikk endelig lickitung selv. Yay! Men det er virkelig for kaldt til å pockemonne noe særlig. Kanskje om temperaturen øker som værmeldinga har lova [emoji4] hadde vært fint å kunne utnytte eventen.

Ikke sett noen lickitung, men omsider fått porygon i dag! Aldri sett den engang, så det var på tide :) og fått 8 nye egg i dag, så satser på at det er noe mer spennende enn krabby og sånt der. Fikk 3 10km-egg. Dere som har klekket babyer, hvilke egg kom de fra?

Back
Topp