Blir ikke med på den
I mitt hode er det kun jynx som er ren dame. De andre tenker jeg er hankjønn eller "ukjent" siden de kan være begge deler bortsett fra jente-nidoran da, og nidorina og nidoqueen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke med på den
Har du fått utviklet den?Har Magikarp Hatt hele tiden
Nei, trenger jo en million candy og jeg har vært mer eller mindre stillesittende pga. bekkenløsning de siste 6 mnd [emoji14]Har du fått utviklet den?
Det må være en feilI mitt hode er det kun jynx som er ren dame. De andre tenker jeg er hankjønn eller "ukjent" siden de kan være begge deler bortsett fra jente-nidoran da, og nidorina og nidoqueen.
Det må være en feil
Hesten og Goldeen også
Skjønner denNei, trenger jo en million candy og jeg har vært mer eller mindre stillesittende pga. bekkenløsning de siste 6 mnd [emoji14]
Jo. Ponyta også.Goldeen ja. Men ikke ponyta
Skjønner den
Den er hard den. Har faktisk 300 candy på den. Vet ikke helt hvor de kommer fra .
Jeg gleder meg selv! Det skal bli kjekt med vår og sommer igjenJeg har sånn 250 omtrent. Fanger alle magicarp jeg finner, og har klekket flere i egg. Blir litt av en seier å få utviklet den!
Jo. Ponyta også.
Gud du er kverulant altså
Jeg gleder meg selv! Det skal bli kjekt med vår og sommer igjen
Hehe! Jeg var ikke interessert den gangen,men burde ha vært detBulbapedia sier de er 50% jente og 50% gutt. Jeg tenker gutt (som på "alle"). Er bare sånn det "er". Er vel slik jeg har tenkt siden jeg var sånn 11 år og spilte pokemon slik:
Og jeg har både rød og blå [emoji23]
Hehe! Jeg var ikke interessert den gangen,men burde ha vært det
Broren min ogsåÅh, det var jo dritgøy! Pleide å stå opp tidlig på lørdagene for å få med meg serien også [emoji23]
Jeg må ca 700 meter til vanlig, men hjelper vel ikke at det der er 6 stopp og en gym i en radius av 100 m [emoji16]Jeg må gå nesten en kilometer
Der finner jeg bygdas skole (med sikket halvparten av spillerene) gymmen og det eneste stoppet som ikke er på innelåst området (Det er et til, men jeg føler ikke for å bryte meg inn på verftet for å ta et stop...)
Hadde magikarp og nå har jeg Pikachu. Kunne trengt mer candy på andre men er så søtt med Pikachu på skulderen [emoji7]Hvilken pokémon har dere som buddy nå? Jar dere hatt samme, eller bytter dere på?
Har akkurat samme spiller, men gul og blå [emoji3]Bulbapedia sier de er 50% jente og 50% gutt. Jeg tenker gutt (som på "alle"). Er bare sånn det "er". Er vel slik jeg har tenkt siden jeg var sånn 11 år og spilte pokemon slik:
Og jeg har både rød og blå [emoji23]
Hadde magikarp og nå har jeg Pikachu. Kunne trengt mer candy på andre men er så søtt med Pikachu på skulderen [emoji7]
Har hørt om det der ja. Får bare være søtt, tror jeg har utviklet pikachu to ganger, så kaster ikke bort buddy-funksjonen på den.
Hva skal du med all den candyen?
Har litt over 100 candy Hjalp jo ikke at vi en periode hadde pikachu nest der jeg bor [emoji23]