Ikke i bruk
Forumet er livet
Spiller dere enda? Er ikke det kaldt ute nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry, husket feil, ingen egen for Afrika..Skulle ønske det men hva de trodde var regional pokemon (ditto) fins overalt så kan se ut som om Afrika ikke har egen pokemon etter min research [emoji22]
Kaldt??Spiller dere enda? Er ikke det kaldt ute nå da?
Jeg er en frysepinnKaldt??
Er det ikke en ganske mild vinter i år da?
Man tåler jo litt minusgrader
Begynte å gå tur på noen km hver dag hjemme og på ferie er det varmere ute enn inne så vi spiller fortsatt [emoji16]Spiller dere enda? Er ikke det kaldt ute nå da?
Lett å huske feil siden de er vel eneste uteb spesifikk pokemon tenker å se om de har samme pokemon som i Europa eller Asia [emoji6]Sorry, husket feil, ingen egen for Afrika..
http://www.eurogamer.net/articles/2...catch-tauros-kangaskhan-mr-mime-and-farfetchd
Jeg har hund og baby.Spiller dere enda? Er ikke det kaldt ute nå da?
Jeg også. Men kler på meg. Også er her mildt. Null i dag, men åtte pluss i helga.Jeg er en frysepinn
Så rart, jeg får egg hele tiden.Men er det få egg å få eller jeg som er uheldig? Fikk jo redusert mine "konstant ni" under den "en ny inkubator hver dag" runden. Men hadde vel likevel fem når den var over
Jeg har nå to egg.
Jeg får egg hele tiden, har full kontoMen er det få egg å få eller jeg som er uheldig? Fikk jo redusert mine "konstant ni" under den "en ny inkubator hver dag" runden. Men hadde vel likevel fem når den var over
Jeg har nå to egg.
Så rart, jeg får egg hele tiden.
Jeg får egg hele tiden, har full konto
Nå har jeg et stopp rett utenfor vinduet på jobben som jeg tar med ujevne mellomrom i løpet av dagen, så tar de fleste dager litt fler enn detSå rart.
Nå tar jeg jo ikke mange stopp, men har pleid å ha full konto på disse før jul. Med ca samme aktivitetsnivå
Så rart.
Nå tar jeg jo ikke mange stopp, men har pleid å ha full konto på disse før jul. Med ca samme aktivitetsnivå
Jeg må jo et stykke hjemmefra for å nå stopp, jobber ikke men når ikke et derfra heller. Så jeg tar 2-10 spinn de fleste dager, noen få dager bare en, og noen dager er jeg andre steder og tar flere. Men sånn har det alltid vært og jeg har hatt 7-9 egg hele tiden synes jeg. (kjøper ikke inkubator annet enn for penger tjent gjennom gym. Og det er ikke hver dag jeg får en mynt der, for å si det sånn.)Nå har jeg et stopp rett utenfor vinduet på jobben som jeg tar med ujevne mellomrom i løpet av dagen, så tar de fleste dager litt fler enn det
Jeg har nesten helt slutta å spille nå for vinteren. Må gå med vindtette votter når jeg er ute for ikke å få frostskader (blåser mye her) så blir lite spilling. + at luftkvaliteten er helt horribel der det meste av stops og gyms i byen er plassert. Gidder ikke utsette meg selv og bikkja for det bare for pokemons.Spiller dere enda? Er ikke det kaldt ute nå da?