Pokemon Go

Å! en egen pokemon go tråd... Får ikke spilt lengre da det er 10 minus her og iPhone 6 synes to pluss er for kaldt:( kom til lever 25 i høst...

Jeg bikker også level 25 øyeblikk :)
iPhone 6 og -8 til -13 her i dag, men jeg har tenkt meg ut likevel. Kler godt på meg, har telefonen fulladet og tar med fulladet nødlader ;)

I går gikk telefonen min fra ca 49% batteri til 1% på 15-20 min ute i kulden!

Dere som har gyarados, har dere evolvet magikarp eller fanget den (finnes den i egg evt?)?

Dere som har gyarados, har dere evolvet magikarp eller fanget den (finnes den i egg evt?)?
Evolvet den, men vet den kan fanges også men er nok veldig sjelden.

Den er verdt alle magikarp da! Og sparer nå opp til en ny [emoji4]

Noen som har spilt i utlandet? Ser ei som er på la manga nå får mange sand pokemon, så lurer på om flere har opplevd å få helt andre pokemon andre steder [emoji4]

Også om noen vet om det er noen region special for Afrika, hadde hvert kult å fått noe nesten ingen her har [emoji4]

Verd å evolve en magicarp på 120?
Evolvet den, men vet den kan fanges også men er nok veldig sjelden.

Den er verdt alle magikarp da! Og sparer nå opp til en ny [emoji4]
Åpenbart feilet mitt forsøk på å spørre i går
.jeg har akkurat fått fått nok til å kunne utvikle en magicarp. Men min sterkeste er cp 120, bør jeg vente til jeg får en sterkere? Akkurat blitt le vel 24

.jeg har akkurat fått fått nok til å kunne utvikle en magicarp. Men min sterkeste er cp 120, bør jeg vente til jeg får en sterkere? Akkurat blitt le vel 24

Lurer faktisk på akkurat det samme. Har bare en magikarp i ca 120 CP. Jeg mangler bare 8000 xp på level 25, men mangler fortsatt mange magikarp Candy da (har 215).

Jeg ble forresten så glad når jeg kom over en magikarp i nabolaget her i går. Men den bare hoppet ut av alt. Tilslutt fikk jeg den, men så var det ditto. Første gang jeg har fanget en ditto, men vår tredje da.

Min var 120 eller 125 men topp iv [emoji4]

Min var mellom 115-125 husker ikke helt, topp iv da også har jeg tatt litt power up [emoji6]

9cddca85c693b9a4ec4e404138c0530b.jpg

Lurer faktisk på akkurat det samme. Har bare en magikarp i ca 120 CP. Jeg mangler bare 8000 xp på level 25, men mangler fortsatt mange magikarp Candy da (har 215).

Jeg ble forresten så glad når jeg kom over en magikarp i nabolaget her i går. Men den bare hoppet ut av alt. Tilslutt fikk jeg den, men så var det ditto. Første gang jeg har fanget en ditto, men vår tredje da.
På level 25 er 172 CP max på Magicarp :) Er jo ikke så langt unna, så jeg hadde nok evolvet den.

Haha ble skikkelig skuffet når jeg tok en magikarp som var ditto [emoji23]

Jeg vet ikke iv på den, men den er av de beste, sånn "amazes me" når jeg spørr, beste kommentar for meg som er på rødt lag

Så så tar jeg sikkert sjangsen

Back
Topp