Hurra!
Hvor fant du den siste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!
Å! en egen pokemon go tråd... Får ikke spilt lengre da det er 10 minus her og iPhone 6 synes to pluss er for kaldt kom til lever 25 i høst...
Hurra!
Hvor fant du den siste?
Endelig 2 babyer [emoji2] Vis vedlegget 214945Vis vedlegget 214946
Ja eg tror det. Må klekke dem ut av eggEr babyer det siste nye?
Oouu! Så gøy Elsker nye tingJa eg tror det. Må klekke dem ut av egg
Evolvet den, men vet den kan fanges også men er nok veldig sjelden.Dere som har gyarados, har dere evolvet magikarp eller fanget den (finnes den i egg evt?)?
Dere som har gyarados, har dere evolvet magikarp eller fanget den (finnes den i egg evt?)?
Åpenbart feilet mitt forsøk på å spørre i gårEvolvet den, men vet den kan fanges også men er nok veldig sjelden.
Den er verdt alle magikarp da! Og sparer nå opp til en ny [emoji4]
Verd å evolve en magicarp på 120?
Åpenbart feilet mitt forsøk på å spørre i går
.jeg har akkurat fått fått nok til å kunne utvikle en magicarp. Men min sterkeste er cp 120, bør jeg vente til jeg får en sterkere? Akkurat blitt le vel 24
Min var 120 eller 125 men topp iv [emoji4]Verd å evolve en magicarp på 120?
.jeg har akkurat fått fått nok til å kunne utvikle en magicarp. Men min sterkeste er cp 120, bør jeg vente til jeg får en sterkere? Akkurat blitt le vel 24
Verd å evolve en magicarp på 120?
På level 25 er 172 CP max på Magicarp Er jo ikke så langt unna, så jeg hadde nok evolvet den.Lurer faktisk på akkurat det samme. Har bare en magikarp i ca 120 CP. Jeg mangler bare 8000 xp på level 25, men mangler fortsatt mange magikarp Candy da (har 215).
Jeg ble forresten så glad når jeg kom over en magikarp i nabolaget her i går. Men den bare hoppet ut av alt. Tilslutt fikk jeg den, men så var det ditto. Første gang jeg har fanget en ditto, men vår tredje da.
Haha ble skikkelig skuffet når jeg tok en magikarp som var ditto [emoji23]Lurer faktisk på akkurat det samme. Har bare en magikarp i ca 120 CP. Jeg mangler bare 8000 xp på level 25, men mangler fortsatt mange magikarp Candy da (har 215).
Jeg ble forresten så glad når jeg kom over en magikarp i nabolaget her i går. Men den bare hoppet ut av alt. Tilslutt fikk jeg den, men så var det ditto. Første gang jeg har fanget en ditto, men vår tredje da.
Vis vedlegget 215728
Min første baby
Nesten så man får lyst å ikke evolve dem...