Pokemon Go

Blir spennende å se om den nye oppdateringen er gjennomførbar.

Å fange pokemon skal være overkommelig, kan fint få tak i en om dagen hjemmefra :-P

Pokestopp er mulig, men er ikke alltid jeg gidder stikke 100 meter borti veien motsatt vei fra huset for å ta den :-P

Spørs om jeg må sende storebror :-P
Latskap :-P

Jeg når ingenting hjemmefra og må en km for stop

Men stoppa bilen ved butikk i går og fikk tatt stop og fanget en, bare for å holde rekka... Så kjørte jeg til bhg og hentet

Latskap :-P

Jeg når ingenting hjemmefra og må en km for stop

Men stoppa bilen ved butikk i går og fikk tatt stop og fanget en, bare for å holde rekka... Så kjørte jeg til bhg og hentet
Haha, ja latskapen lenge leve :-P

Begynner å bli så kaldt, og jeg gidder ikke kle på meg så mye for 200 meter tur/retur :-P

Ja i dag fikk jeg å 13 ting og flere ganger opp mot 13 ting på hvert pokéstop!! :O elsker at det blir lettere å få pokéballer og sånt! :D
Flere ganger også?

Jeg tok bare et, og bare en gang, hadde dårlig tid. Skal få tatt flere i morgen. For meg som er kronisk tom for baller og snart flau av å henge en halvtime utenfor kiwi, er det fantastisk å få baller enklere

Er det bare hos meg eller er det utrolig mange Pokemon ute å går i dag?

Er det bare hos meg eller er det utrolig mange Pokemon ute å går i dag?
Det er flere for tiden synes jeg. I alle fall noen steder. Selvsagt ingen hos meg. Nearby ja. Men jeg må gå. Et godt stykke. Delvis inn mot naboer der det ikke er naturlig å gå.

Var nettopp i butikken, gikk en ekstra runde og tok 6 pokemon på max 5 min. Aldri skjedd før:-). Ihvertfall ikke rundt her:-)
Jeg sitter i et glasshus og da er ikke GPS'n så god.
Dama min flyr rundt som en mus med pepper i baken på plassen utenfor her og jeg får klekket egg.
En gang i blant ser jeg på mobilen for å snurre Pokestoppet utenfor og hver gang i dag dukker det opp 2-5 dyr...

Jeg sitter i et glasshus og da er ikke GPS'n så god.
Dama min flyr rundt som en mus med pepper i baken på plassen utenfor her og jeg får klekket egg.
En gang i blant ser jeg på mobilen for å snurre Pokestoppet utenfor og hver gang i dag dukker det opp 2-5 dyr...
Herlig du er:-). Må gå litt for å komme til nærmeste pokestop her, men har vel rundt 6 i en 2 km radius:-).

Back
Topp