Pokemon Go

ad7be2357ac695abb532703f5f87907f

Når den akkurat ikke fra venteværelset :p
Så heldig! :)

Jeg og guttungen fikk endelig den "Lucky egg og evolve" runden vår i går. Jeg gikk fra level 19 til å mangle 6000 poeng på level 21. Og en god del pokémon over 1000 i cp :-)

Jeg og guttungen fikk endelig den "Lucky egg og evolve" runden vår i går. Jeg gikk fra level 19 til å mangle 6000 poeng på level 21. Og en god del pokémon over 1000 i cp :)
Så bra :)

Har aldri sett snurten av Snorlax engang, satser på å få i et egg da :p
Eg har heller ikke sett den før nå. Vi satt og såg film, eg gikk inn for å se og der var han meg og jentungen min bare skrek av glede og sprang ut, hehe :-D

Var en til som vi såg surra rundt der og vi spurte om han såg etter snorlax og han sa ja, vi sa jo selvfølgelig hvor vi fanget vår og viste han akkurat hvor vi stod men han fikk ikke opp snorlax der ?? Trudde jo at pokemonen dukket opp på samme sted vist alle får den opp på nerbay.

Pokestopen ved skolen ble fjerna. Sikkert en grunn til det. Blitt lite jakting her i det siste, håper på litt finvær nå snart.

Ruslet en liten tur i dag. Så spent på enda et 10km-egg, har fått så bra uttelling på de to første, men dette ble bare en eevee. Bra stats da, og nok candy til å utvikle med en gang, så ble en flareon med over 1400 i cp.

Ruslet en liten tur i dag. Så spent på enda et 10km-egg, har fått så bra uttelling på de to første, men dette ble bare en eevee. Bra stats da, og nok candy til å utvikle med en gang, så ble en flareon med over 1400 i cp.
Det er Nice. Aldri feil med Eevee :)
Hater når jeg får Jynx i 10 km egg jeg :)

Det er Nice. Aldri feil med Eevee :)
Hater når jeg får Jynx i 10 km egg jeg :)

Tja, når jeg har utviklet 4 eevee fra før og har alle de ulike, så var den ikke veldig spennende i alle fall :p hadde håpet på noe nytt til pokedexen :)

Tja, når jeg har utviklet 4 eevee fra før og har alle de ulike, så var den ikke veldig spennende i alle fall :p hadde håpet på noe nytt til pokedexen :)
Ja, man håper jo alltid på noe mer spennende :)
Jeg har også en haug av Vaporeon, Joleton og Flareon. Men synes det er spennende å få dem "perfekte" med høy IV og de beste attackene :)

J

Pokestopen ved skolen ble fjerna. Sikkert en grunn til det. Blitt lite jakting her i det siste, håper på litt finvær nå snart.
Det skjønner jeg godt at den ble om den var tilgjengelig fra klasserommene...

Men håper de ordner en i nærheten da, dersom dere ikke har mange å ta av. Jeg når et til fots, kiwi. Tar de den må jeg i bil, da tror jeg at jeg gir opp

Gått lang tur i dag. Gikk ikke alene for en gangs skyld og derfor fanget jeg ikke pokemon på min vei. Men hadde appen åpen og klekket egg. I tre inkubatorer på en gang. Jeg fikk klekket fem eller seks egg! (et par påbegynte ti km og ellers fem km egg)

Og nå skal jeg på kiwi og handle, og ta stoppet mange ganger og da får jeg vel noen nye egg :-) (har vel bare tre eller fire nå)

Back
Topp