Softis
Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Så heldig!
Når den akkurat ikke fra venteværelset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig!
Når den akkurat ikke fra venteværelset
Ja, veldig... Synd..Merker at denne tråden har dødd veldig i forhold til da den lå på generelt...
Så braJeg og guttungen fikk endelig den "Lucky egg og evolve" runden vår i går. Jeg gikk fra level 19 til å mangle 6000 poeng på level 21. Og en god del pokémon over 1000 i cp
Endelig :-D
Grattis!Endelig :-D
Eg har heller ikke sett den før nå. Vi satt og såg film, eg gikk inn for å se og der var han meg og jentungen min bare skrek av glede og sprang ut, hehe :-DHar aldri sett snurten av Snorlax engang, satser på å få i et egg da
Det er Nice. Aldri feil med EeveeRuslet en liten tur i dag. Så spent på enda et 10km-egg, har fått så bra uttelling på de to første, men dette ble bare en eevee. Bra stats da, og nok candy til å utvikle med en gang, så ble en flareon med over 1400 i cp.
Tar jynx over sparrow!Det er Nice. Aldri feil med Eevee
Hater når jeg får Jynx i 10 km egg jeg
Det er Nice. Aldri feil med Eevee
Hater når jeg får Jynx i 10 km egg jeg
Ja, man håper jo alltid på noe mer spennendeTja, når jeg har utviklet 4 eevee fra før og har alle de ulike, så var den ikke veldig spennende i alle fall hadde håpet på noe nytt til pokedexen
Motsatt her Sparrow kan jeg evolve og få XP til å levele oppTar jynx over sparrow!
Joda, ser den. Men er likevel litt frustrerende å bruke 10km på noe jeg kan finne ute i hagen :/Motsatt her Sparrow kan jeg evolve og få XP til å levele opp
Det skjønner jeg godt!Joda, ser den. Men er likevel litt frustrerende å bruke 10km på noe jeg kan finne ute i hagen :/
Det skjønner jeg godt at den ble om den var tilgjengelig fra klasserommene...Pokestopen ved skolen ble fjerna. Sikkert en grunn til det. Blitt lite jakting her i det siste, håper på litt finvær nå snart.