Pokemon Go

Du er så langt at du kan gjøre begge samtidig :) så det blir ikke noe stress:)
Like greit det. Jeg har ikke kommet videre på den på evigheter for jeg er ikke ute om natta så ti ghost...

Kjekt med nye oppgaver
 
Like greit det. Jeg har ikke kommet videre på den på evigheter for jeg er ikke ute om natta så ti ghost...

Kjekt med nye oppgaver
De har modifisert litt på spåningen på ghost de er blitt ganske aktive mellom 6 til 8 [emoji23][emoji23] fikk min ledgendary for to uker Siden men eneste grunnen til at jeg klarte spøkelsene var at minste hadde en periode han ikke fikk sove uten om å kjøre bil en 20 min på natta
 
6 til 8? Eller 18 til 20? Jeg er jo ikke ute da heller egentlig. Eller. Kjører til jobb kanskje c 8 men...
 
Jeg har ikke fått den nye oppdateringen til iOS enda, men den kommer kanskje ikke før de nye oppgavene? Flere som ikke har fått den enda?
 
6 til 8? Eller 18 til 20? Jeg er jo ikke ute da heller egentlig. Eller. Kjører til jobb kanskje c 8 men...
Har fanga masse ghosts i 7-tiden på vei til jobb. Også er field research "mahe 3 great thriws" ghastly og transfer 10 pokemon er misdreavues, kjekt å vite om du kan spinne fler på leting etter rett.
 
Satser på å lese fin oversikt over alle celebi-oppgavene i morgen. Blir spennende å se hvordan de blir ift hvordan de var på Go Fest.
 
Legg meg gjerne til dere som ikke har meg som venn :)

Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 6452 9534 8533!

[emoji1308]
 
Ikke helt sikker på hvilken pakke det er men en dag er det å få tre nye venner.
 
Back
Topp