Takk i like så!Lykke til på Community day(s) [emoji1] Håper dere alle får mange shiny’s i dag og i morgen[emoji1308]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk i like så!Lykke til på Community day(s) [emoji1] Håper dere alle får mange shiny’s i dag og i morgen[emoji1308]
Takk i like så!Håper på så mange shinys som jeg aldri har fått før så har til å utvikle en av hver(hvordan det skal funke)
Wow! Jeg var fornøyd med 6!Jeg fikk 16 shiny i dag! Om jeg får like mange i morgen så vil jeg si meg fornøyd altså[emoji23]
Wow! Gratulerer! Hvor fanget du? Jeg var i Frognerparken i går og fikk ikke på langt nær så mange.Ble 20 på meg tilsammen[emoji85] Har fått evolvet så jeg har fått en av hver shiny og mangler 8 km for og kunne Evolve på kvelden til den siste jeg manglerVis vedlegget 270458Vis vedlegget 270459Vis vedlegget 270460Vis vedlegget 270461
Wow! Gratulerer! Hvor fanget du? Jeg var i Frognerparken i går og fikk ikke på langt nær så mange.
Heldig!Jeg var også i Frognerparken i går!Der jeg fikk mest. I dag dro vi ikke til Oslo og fikk ‘’kun’’ 5 i dag[emoji4]
Så lenge du er ferdig med de første 3 kapitlene i første så kan du etter hva jeg har hørt også begynne på den nyeJo. Tror det.
Ikke ferdig med den forrige enda jeg da
JaaaaaEr det ikke i kveld kl 22 det kommer nye spesial oppgaver?
Du er så langt at du kan gjøre begge samtidigJo. Tror det.
Ikke ferdig med den forrige enda jeg da