Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis! Den fikk jeg i går også. Gøy med nytt!Fikk en sånn hundeku med jur! Den hadde jeg ikke!
Så en lignende som jeg nesten ble lurt av [emoji14] var nesten så jeg tenkte celebi ville bli uten megSlik som ikke denne [emoji14]
Hvordan er Berlin som pokemon-by?Så en lignende som jeg nesten ble lurt av [emoji14] var nesten så jeg tenkte celebi ville bli uten meg
Fantastisk. Var flere stops og gyms enn det jeg hadde plass til i baggen =PHvordan er Berlin som pokemon-by?
Legg meg gjerne til dere som ikke har meg som venn
Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 6452 9534 8533!
[emoji1308]
Jeg og eldste skal på tur alene et par dager i høst, og han kommer til å bli glad om vi kan spille litt ogsåFantastisk. Var flere stops og gyms enn det jeg hadde plass til i baggen =P
Fikk fanget en hel del og, men ikke noe nytt [emoji14]
Hvor langt har dere kommet?
Det er den med å klekke 9 egg?4 bare [emoji14]
Det er den med å klekke 9 egg?
Hadde 1 super inkubator, rett over 400 mynter etter å ha stått i noen gymmer så kjøpte 2 til og tok alle på en løpetur (sammen med 10 km på en Eevee)
Det blir nok ikke noe problem. Er det i helg møter dere nok på en del andre spillere og. På ukedagene derimot virket det litt dødt der vi var (ift raid)Jeg og eldste skal på tur alene et par dager i høst, og han kommer til å bli glad om vi kan spille litt også
Hvor langt har dere kommet?