Kommet til den nå akkuratJeg er på 4/8? Den første med eevee. Må traske litt, så passet jo dårlig å bli syk i forrige uke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommet til den nå akkuratJeg er på 4/8? Den første med eevee. Må traske litt, så passet jo dårlig å bli syk i forrige uke.
Har 4 dager igjen..2 dager igjen til 6/8 er fullført her nå[emoji106]
Så gøy [emoji4]Da er jeg endelig videre til neste side med oppgaver[emoji1] Kan se ut til at jeg blir ferdig med den ila dagen og får fange celebi i dag[emoji106]
Frustrerende.
Vært på Aker brygge i hele dag, hotspot for raid og Pokémon uten mulighet for å gå på jakt
Gratulerer så mye
Ikke like lett å være med på raid fra doAh det forstår jeg er frustrerende[emoji28] Snikspille på do[emoji1]
Gratulerer!
Jeg har ikke, tror jeg. 7111 6062 9882Noen av dere her har fått venneforespørsel fra min sønn nå, han trenger tre venner pga den oppgaven
Jeg m finne et et par nye jeg også. Noen her som ikke har taramalama ?
Trasker fortsatt med eevee, har blitt lite trasking i det siste. Mangler vel 4,5km på å kunne utvikle umbreon om natta.Takk[emoji1] Hvordan ligger du an med oppgavene da?[emoji4]
Beklager å skuffe deg, Moltres-eventet er lørdag 8.(neste uke). Men så hyggelig mannMannen skal ut og ølle i kveld.
Eldste har mistet busskortet sitt, og enten kan vi få nytt i posten, men da kommer det tidligst på onsdag, eller så kan jeg hente nytt på trafikkanten inne i Oslo.
Forteller mannen han har to valg
1. Enten så henter han nytt kort når han er nede i byen i dag
2. Han kjøper dagskort på toget slik at jeg kan bruke det i morgen og så kan jeg hente nytt kort.
Han ser på meg og sier "dersom du har veldig lyst til å dra inn i morgen og hente og gå litt på Pokemonjakt så kan du godt det"...
Er det ikke en slik Moltres event i morgen også?
Fant ut av det, men skal nå prøve å før med meg en raid eller 2 like vel.Beklager å skuffe deg, Moltres-eventet er lørdag 8.(neste uke). Men så hyggelig mann