Pokemon Go

Noen av dere her har fått venneforespørsel fra min sønn nå, han trenger tre venner pga den oppgaven


Jeg m finne et et par nye jeg også. Noen her som ikke har taramalama ?
 
Noen av dere her har fått venneforespørsel fra min sønn nå, han trenger tre venner pga den oppgaven


Jeg m finne et et par nye jeg også. Noen her som ikke har taramalama ?
Jeg har ikke, tror jeg. 7111 6062 9882
 
Mannen skal ut og ølle i kveld.
Eldste har mistet busskortet sitt, og enten kan vi få nytt i posten, men da kommer det tidligst på onsdag, eller så kan jeg hente nytt på trafikkanten inne i Oslo.

Forteller mannen han har to valg
1. Enten så henter han nytt kort når han er nede i byen i dag
2. Han kjøper dagskort på toget slik at jeg kan bruke det i morgen og så kan jeg hente nytt kort.

Han ser på meg og sier "dersom du har veldig lyst til å dra inn i morgen og hente og gå litt på Pokemonjakt så kan du godt det"...

Er det ikke en slik Moltres event i morgen også?
 
Mannen skal ut og ølle i kveld.
Eldste har mistet busskortet sitt, og enten kan vi få nytt i posten, men da kommer det tidligst på onsdag, eller så kan jeg hente nytt på trafikkanten inne i Oslo.

Forteller mannen han har to valg
1. Enten så henter han nytt kort når han er nede i byen i dag
2. Han kjøper dagskort på toget slik at jeg kan bruke det i morgen og så kan jeg hente nytt kort.

Han ser på meg og sier "dersom du har veldig lyst til å dra inn i morgen og hente og gå litt på Pokemonjakt så kan du godt det"...

Er det ikke en slik Moltres event i morgen også?
Beklager å skuffe deg, Moltres-eventet er lørdag 8.(neste uke). Men så hyggelig mann :)
 
Beklager å skuffe deg, Moltres-eventet er lørdag 8.(neste uke). Men så hyggelig mann :)
Fant ut av det, men skal nå prøve å før med meg en raid eller 2 like vel.
Det kommer til å bli en flott Pokemon dag i morgen.

Jeg håper på å få Celibi i morgen, jeg vil på pakken på de vanlige oppgavene og jeg får gått på jakt i Oslo sentrum :)
 
Screenshot_20180902-161330-426x319.pngFøler mannen kom bedre ut av dagens trade enn meg. Han fikk to lucky Maareep og en lucky Teddiursa. Jeg fikk disse :hilarious:
 
Back
Topp