Tror ikke det går an?Noen her som vil "trade" en pokemon med meg? Står fast på den oppgaven [emoji14] og har bare venner her i fra. Kan være hvilken som helst pokemon!
Mener man må være i nærheten av hverandre da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det går an?Noen her som vil "trade" en pokemon med meg? Står fast på den oppgaven [emoji14] og har bare venner her i fra. Kan være hvilken som helst pokemon!
Man må vel være innenfor 100m av hverandre. Så hvor i landet er du?Noen her som vil "trade" en pokemon med meg? Står fast på den oppgaven og har bare venner her i fra. Kan være hvilken som helst pokemon!
Du bør vel bruke dem siden man må være under 100 m fra hverandre.Noen her som vil "trade" en pokemon med meg? Står fast på den oppgaven [emoji14] og har bare venner her i fra. Kan være hvilken som helst pokemon!
Og Mewtwo i morgen og ut helgenBtw - NY ex-raid boss. Kult!!
Så synd.Åh, pokker. Trodde man kunne trade med de som man var god venn med Bor i Bergen, og tror ikke jeg har noen venner her i fra
Åh, pokker. Trodde man kunne trade med de som man var god venn med Bor i Bergen, og tror ikke jeg har noen venner her i fra
Lurt. Det var ingen dum ide! Får finne meg et raid kanskje!Så synd.
Skulle egentlig ha dratt til Bergen på tirsdag, men det ble det ikke noe av.
Ellers så kunne vi ha ord et det da.
Er ganske mange som er aktive der da.
De gangene jeg har vært på raid i Bergen har jeg møtt mange hyggelige folk jeg har løpt rundt med. Kan kanskje få hjelp på den måten
Åh? Gøy!Jeg bor i Bergen [emoji1308]
Jeg pleier ofte å finne raid grupper nede på brygga og oppe ved kirkenLurt. Det var ingen dum ide! Får finne meg et raid kanskje!
Åh? Gøy!
Ingen mulighet i dag dessverreCD i dag, da. Skal folket ut og fange Chiqorita? Her skal jeg og 5-åringen ut en tur etterpå, selv om den ikke er sååå kul
Mini ville ikke mer etter litt, målet var 3 shiny. Så da gikk vi og drakk kakao i stedenforIngen mulighet i dag dessverre