Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde besøk, men tok med svigermor/farmor ut på tur, så vi fikk akkurat fanget nok til å få en metagross både jeg og 9-åringen [emoji4]Hadde dere en vellykket Community day?
Fikk tid til å gå meg en liten jakt tur.Hadde dere en vellykket Community day?
Vi hadde besøk, men tok med svigermor/farmor ut på tur, så vi fikk akkurat fanget nok til å få en metagross både jeg og 9-åringen [emoji4]
Hva med deg?
Fikk bare 1 jeg, 9-åringen fikk 2. Men dårlig cp på demBle 5 shiny på meg i dag Egentlig 6, men fikk den rett før eventet var ferdig. Så når klokka bikka 14 og jeg fanget den akkurat da, så var den ikke shiny lenger
Hvordan løser dere den med 8 nye pokestop? [emoji28]Vis vedlegget 278888
HM... Har ikke tenkt over det. Får utnytte helgen.Hvordan løser dere den med 8 nye pokestop? [emoji28]Vis vedlegget 278888
Drar til Bergen på søndag kveld, regner med jeg tar den derHvordan løser dere den med 8 nye pokestop? [emoji28]Vis vedlegget 278888
Lagt deg til (kynisk6)Jeg trenger tre nye venner! Hvis noen har en venneplass til overs, legg meg gjerne til!
Vis vedlegget 278902
Reiste på ferie til utlandet genial timing med 1-2gymmer og masse stopp bare fra hotellrommetHvordan løser dere den med 8 nye pokestop? [emoji28]Vis vedlegget 278888
Hadde dere en vellykket Community day?
Oj, ny community weekend I overgang desember - med alle :O
Hva tenker dere?
Gøy mulighet for oss som har gått glipp av en dag. Sånn rent praktisk hadde det vært bedre om den kom midt i juli med litt mindre planer og bedre vær uteOj, ny community weekend I overgang desember - med alle :O
Hva tenker dere?