Pokemon Go

Gøy mulighet for oss som har gått glipp av en dag. Sånn rent praktisk hadde det vært bedre om den kom midt i juli med litt mindre planer og bedre vær ute :p
Hehr

Ja, hadde lett foretrukket det i juli!
Har svigermor på besøk da i tillegg :p
 
Får ikke prioritert det uansett.
 
Hehr

Ja, hadde lett foretrukket det i juli!
Har svigermor på besøk da i tillegg :p
Her spiller både mamma og svigermor, mens pappa og svigerfar henger etter på slep :D så her prioriterer hele slekten community days. Var 3 generasjoner på exraid idag :D
 
Endelig kommer jeg meg inn på tråden igjen. Har prøvd via nettleser lenge, men ikke fått lov til å kommentere noen ting. Appen er blitt slettet, men da jeg gikk inn via nettleser på iPaden gikk det:) Hvordan går det med spillingen? Fått noe nytt i det siste? Jeg fikk den nye som er på exraid og lvl5 raidet her om dagen:) Endelig!
 
Endelig kommer jeg meg inn på tråden igjen. Har prøvd via nettleser lenge, men ikke fått lov til å kommentere noen ting. Appen er blitt slettet, men da jeg gikk inn via nettleser på iPaden gikk det:) Hvordan går det med spillingen? Fått noe nytt i det siste? Jeg fikk den nye som er på exraid og lvl5 raidet her om dagen:) Endelig!
Velkommen tilbake! Misunner deg den nye legendariske. Er så kaldt om dagen at det blir mindre raid. Koser meg med alle de andre nye som ikke krever at vi må være så mange :)
 
Velkommen tilbake! Misunner deg den nye legendariske. Er så kaldt om dagen at det blir mindre raid. Koser meg med alle de andre nye som ikke krever at vi må være så mange :)

Jeg var så heldig at jeg ble invitert til ett:) Hadde ikke fått raidet selv, så var heldig der. Jeg gleder meg til de slipper fler gen4:)
 
Noen som har fått noe gøy i helgen?
Fikk meg 10 shinys (inkl en god dratini).
2 gode men lav lvl lucky larvitar og en lucky dratini.
Er storfornøyd og prøver å samle mest mulig candy for å evolve 2 larvitarer nå i siste liten (er vel til 8 imorgen det varer?)
 
Noen som har fått noe gøy i helgen?
Fikk meg 10 shinys (inkl en god dratini).
2 gode men lav lvl lucky larvitar og en lucky dratini.
Er storfornøyd og prøver å samle mest mulig candy for å evolve 2 larvitarer nå i siste liten (er vel til 8 imorgen det varer?)
Gratulerer! Ingenting så spennende her i huset. Masse candy da!
 
Noen som har fått noe gøy i helgen?
Fikk meg 10 shinys (inkl en god dratini).
2 gode men lav lvl lucky larvitar og en lucky dratini.
Er storfornøyd og prøver å samle mest mulig candy for å evolve 2 larvitarer nå i siste liten (er vel til 8 imorgen det varer?)

Ble 10 shinys av ymse slag her også. Også fått evolvet en del:) Men fikk spilt mest på lørdagen. Var da jeg fikk alle shiny’sa. Typisk at man er opptatt akkurat den helgen det hadde vært moro å få spilt masse:(
 
Superopptatt helg og ikke spilt det minste jeg, glemt helt av hele greia.
 
Oi, denne tråden var blitt borte for meg.

Her har 5-åringen fått morfar til å spille også(mormor og tante i sommer), så nå er vi 5 i familien, så mormor passer 1-åringen mens vi tar med telefonen hennes og er 4 stk med 5 profiler. Der de bor er det ikke alltid så mange andre, så det er kjempegøy å klare 5r bare oss!

Nå håper jeg på juleevent med Delibird, jeg. Har ikke den vært ute til jul før?
 
Spiller mer enn noen gang, da eldste på 5,5 virkelig har fått sansen for det :)
 
Back
Topp