Ja litt hver dag selv om været begrenser det litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så gøy! Bare liiitt missunnelig på deg derJa, masse. Og i slutten av februar skal jeg til Florida og fange regionale ok, skal dit med jobben, men har noen timer fri på kveldene Da blir det shopping og pokemon
Samme her Er ikke like fristende å gå masse ute i dette været..Ja litt hver dag selv om været begrenser det litt
Nei og med barnevogn er det nesten umulig rundt her ..Samme her Er ikke like fristende å gå masse ute i dette været..
Det tror jeg på! Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til den snøen forsvinnerNei og med barnevogn er det nesten umulig rundt her ..
Snøen er ikke så ille om bare kommunen hadde giddi å brøyte i denne delen også. Men ikke lenge igjen til vårenDet tror jeg på! Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til den snøen forsvinner
Jeg spiller Tror vi allerede er venner, men ungene kan jo legge meg til: 8727 6655 8361Flere som fortsatt spiller?
Ungene mine påpeker at for den nye oppgaven trenger de en ny venn. Noen som vil bli venn med to unger? Og evt meg som prøver å holde tritt med dem?
Man kan fjerne en venn og legge til igjen.Flere som fortsatt spiller?
Ungene mine påpeker at for den nye oppgaven trenger de en ny venn. Noen som vil bli venn med to unger? Og evt meg som prøver å holde tritt med dem?
Jeg er herNoen her som her
frkKira?(nytt nick?)
Sjarmtrollet?
Ja nytt nick, var kynisk6Noen her som her
frkKira?(nytt nick?)
Sjarmtrollet?
Heeerlig Fikk en 100% rattata HahahJeg og mannen var ute. Fikk meg en 100% Dratini
Vis vedlegget 304314
Jeg har i alle fall ikke gjort detBare meg som byttet ut Pokémon go med Wizards Unite?
Vurderte det, men skjer så mye nå. Nesten events hele tiden. Og liker muligheten til å kjempe mot Team Rockets på pokestopp.Bare meg som byttet ut Pokémon go med Wizards Unite?
Har ikke noe forhold til Pokémon, så det ble byttet ut ganske fort med WU, har kommet 3 ganger så langt der på 1 mnd som på PG på 3 årVurderte det, men skjer så mye nå. Nesten events hele tiden. Og liker muligheten til å kjempe mot Team Rockets på pokestopp.
Basert på aktiviteten rundt omkring er det ganske mange andre som fremdeles spiller