Pokemon Go

Jeg har ikke spilt på over et år og sikkert lenger enn det også. Har vurdert å begynne å spille igjen, men jeg må lage meg ny bruker for jeg husker ikke den andre brukeren min siden jeg har ny mobil. Kanskje jeg skulle lastet det ned og begynne å spille igjen når jeg ser at det ennå er folk som spiller det. Det har vel blitt bedre også?
Jeg logger meg på med google-kontoen min, dersom du har en slik konto prøv med den, kjedelig å begynne på nytt igjen.
Hvilket level hadde du kommet til?
 
Men dersom du har en annen e-post adresse du bruker mer, og hadde dengang har du sikkert brukt den som gjenopprettings-konto og da kan du finne ut av det.
Prøvde med Google-kontoen, men det gikk ikke. Prøvde å logge inn med det jeg tror var brukernavn og passord, men det gikk ikke. Skulle prøve å endre brukernavn, men måtte da ha player-id som jeg heller ikke husker. Så da må jeg vel lage ny bruker.
 
Jeg tror jeg lager meg en ny bruker. Sykt kjedelig siden jeg var på rundt level 30, men jeg finner ikke ut av den gamle brukeren min så da er det beste å bare lage en ny.
 
Tidvis ja.

Guttungen spiller aktivt og jeg prøver å holde meg ajour
 
Jeg begynte å spille Pokemon igjen på tirsdag. Måtte da begynne helt på nytt med ny bruker. På to dager har jeg kommet meg på level 15(snart 16), fanget 99 forskjellige og 273 pokemon totalt. :D
 
Jeg begynte å spille Pokemon igjen på tirsdag. Måtte da begynne helt på nytt med ny bruker. På to dager har jeg kommet meg på level 15(snart 16), fanget 99 forskjellige og 273 pokemon totalt. :D
Bra jobba! Hva het du på forrige bruker? Så kan jeg slette deg om jeg har deg på lista ;) Si ifra når du trenger venn, så kan du legge meg til :)
 
Legg gjerne til meg også om du vil
 
Back
Topp