Pokemon Go

Hadde litt andre planer idag så ble bare å fange de vi kom over. Fikk 3 Shinys men klarte jo såklart å slette en av ren vane pga dårlig appraisel :facepalm:

Mini ville ikke mer etter litt, målet var 3 shiny. Så da gikk vi og drakk kakao i stedenfor :)
Klarte å få en selv uten å gå ut for å jakte :)
Fornøyd med det

Blitt en del chico her i dag, mange av dem fra sofakroken.
Jeg hadde plutselig nok cand til å ta begge utviklingene.
Hadde bayleef, men prøvde å se om jeg fikk en bedre en. De ble nesten like. Jaja.

Sønnen mangler 14 candy tror jeg, han ble så opptatt av lek med kompiser.. Jeg har en del jeg kan trade med ham da..

Noen andre som fikk med seg dittoeventet i dag? Fra klokken 14:00 til 14:30 i dag fikk jeg rundt 12 Pokémon som bildet viser. Alle sammen var ditto :joyful:Screenshot_20180922-140346_crop_537x952.jpg

Aner ikke hva det var, men sitter pris på alle jeg fikk :p
Har hørt mange teorier.
Etter hva jeg har forstått så tilhører egentlig den gen 8, er noen på en FB gruppe jeg er på som følger med på Ni. sine nyhets oppdateringer, den har vært nevnt, men ingen klare svar.
Den første teorien er at den var kommet inn i spillet med en feil, noe de jobber med som ikke skulle være publisert.
Ut av det Ni. visst har skrevet kan det virke som om dette var kontrollert.
Er blitt spekulert i om det kunne være et stunt for å hjelpe de som enda ikke ha Mew til å fange en Ditto...

Personlig tror jeg det har vært en feil Ni prøver å dekke over/gjøre det beste ut av :P

Kirkevold89 er det noen herifra?? Vi blir Best friend på torsdag så tenkte avtale tid hvor vi åpner pakken så vi kan sette på luckyegg og få ekstra xp

Ex-raid i dag, takket være invite fra søster. Min egen var kl 14 i dag, såden fikk vi ikke. Vi var 6 stk som ofte spiller sammen og eneste som ikke fikk Deoxys var 5-åringen :( Og ikke kunne vi trade den heller. Får håpe på fler sjanser! :)

Her fikk 9-åringen en shiny magikarp på vei til skolen i dag og jubelen stod nesten i taket!

Deoxys-raid på oss i dag også, så en god dag.

Mangler nesten bare kangaskhan i samlingen han nå, så er pokedexen full. For kantoregionen vel og merke

Last edited:
Deoxysraidet var skuff! Var jo over før det var begynt. Hadde ventet litt kamp fra en exraid boss.
Men, vi fikk den alle sammen :)
Og så klekket tauros fra ett egg litt senere på dagen :)

Kirkevold89 er det noen herifra?? Vi blir Best friend på torsdag så tenkte avtale tid hvor vi åpner pakken så vi kan sette på luckyegg og få ekstra xp

Sjekk innboksen din :)

Kan noen fortelle hvordan man vet hvilken dag man går opp i status og dermed poeng på bestevenn? Begynner å nærme meg med sønnen tror jeg og vil være føre var.

Kan noen fortelle hvordan man vet hvilken dag man går opp i status og dermed poeng på bestevenn? Begynner å nærme meg med sønnen tror jeg og vil være føre var.
Trykk på hjertene så står det hvor mange dager det er igjen. Hvis du sjekker før noen av dere har åpnet gave så står det 1 dag igjen når dere er på vei til å gå opp i level.

Trykk på hjertene så står det hvor mange dager det er igjen. Hvis du sjekker før noen av dere har åpnet gave så står det 1 dag igjen når dere er på vei til å gå opp i level.

Genialt! Takk, da fant jeg ut av det. Fortsatt en stund til jeg trenger å smelle på et luckyegg da altså!

Genialt! Takk, da fant jeg ut av det. Fortsatt en stund til jeg trenger å smelle på et luckyegg da altså!
Jeg lærte i dag at begge ikke bør åpne gave samme dag, men annenhver, for man får bare poeng eller hva jeg skal kalle det for en av de som åpner. Så det er en dag bortkasta at begge åpner.

Hvem som har åpnet av deg eller vennen din ser du på den blå ringen som kommer utenfor bildet av vennen.

Sånn til opplysning hvis dere ikke visste det

Bv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev
Fra2til3 - MsKaizer
Totoro^-^ - Zat5
Ørkenblomst - kynisk6
Anine-lhsaphira
Sara - taramalama
Vekker liv i denne igjen. Sikkert flere enn meg som trenger å få tak i noen for koordinering av gaveåpning nå som vi nærmer oss ultravenner og bestevenner. Har du venner herfra, men savner ditt navn på listen? Da er det bare å kopiere listen og legge til deg selv på bunnen :)

Vekker liv i denne igjen. Sikkert flere enn meg som trenger å få tak i noen for koordinering av gaveåpning nå som vi nærmer oss ultravenner og bestevenner. Har du venner herfra, men savner ditt navn på listen? Da er det bare å kopiere listen og legge til deg selv på bunnen :)
Av en eller annen grunn står ikke jeg på listen

Av en eller annen grunn står ikke jeg på listen
Nå gjør du det! :)

Bv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev
Fra2til3 - MsKaizer
Totoro^-^ - Zat5
Ørkenblomst - kynisk6