Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte å få en selv uten å gå ut for å jakteMini ville ikke mer etter litt, målet var 3 shiny. Så da gikk vi og drakk kakao i stedenfor
Det var en event ja? Jeg og guttungen trodde kanskje det var en glitch Rant jo inn Ditto plutseligNoen andre som fikk med seg dittoeventet i dag? Fra klokken 14:00 til 14:30 i dag fikk jeg rundt 12 Pokémon som bildet viser. Alle sammen var ditto Vis vedlegget 275692
Aner ikke hva det var, men sitter pris på alle jeg fikkDet var en event ja? Jeg og guttungen trodde kanskje det var en glitch Rant jo inn Ditto plutselig
Har hørt mange teorier.Aner ikke hva det var, men sitter pris på alle jeg fikk
Kirkevold89 er det noen herifra?? Vi blir Best friend på torsdag så tenkte avtale tid hvor vi åpner pakken så vi kan sette på luckyegg og få ekstra xp
Trykk på hjertene så står det hvor mange dager det er igjen. Hvis du sjekker før noen av dere har åpnet gave så står det 1 dag igjen når dere er på vei til å gå opp i level.Kan noen fortelle hvordan man vet hvilken dag man går opp i status og dermed poeng på bestevenn? Begynner å nærme meg med sønnen tror jeg og vil være føre var.
Trykk på hjertene så står det hvor mange dager det er igjen. Hvis du sjekker før noen av dere har åpnet gave så står det 1 dag igjen når dere er på vei til å gå opp i level.
Trykk på hjertene så står det hvor mange dager det er igjen. Hvis du sjekker før noen av dere har åpnet gave så står det 1 dag igjen når dere er på vei til å gå opp i level.
Jeg lærte i dag at begge ikke bør åpne gave samme dag, men annenhver, for man får bare poeng eller hva jeg skal kalle det for en av de som åpner. Så det er en dag bortkasta at begge åpner.Genialt! Takk, da fant jeg ut av det. Fortsatt en stund til jeg trenger å smelle på et luckyegg da altså!
Vekker liv i denne igjen. Sikkert flere enn meg som trenger å få tak i noen for koordinering av gaveåpning nå som vi nærmer oss ultravenner og bestevenner. Har du venner herfra, men savner ditt navn på listen? Da er det bare å kopiere listen og legge til deg selv på bunnenBv - pogo
Onskedrom - jonjeschr
Kakemonster88 - Kakemonster88
Skjermtrollet - Sjarmtrollet
Sommerbarn88 - 123j****321
Etlitehåp - aiewajev
Fra2til3 - MsKaizer
Totoro^-^ - Zat5
Ørkenblomst - kynisk6
Anine-lhsaphira
Sara - taramalama
Av en eller annen grunn står ikke jeg på listenVekker liv i denne igjen. Sikkert flere enn meg som trenger å få tak i noen for koordinering av gaveåpning nå som vi nærmer oss ultravenner og bestevenner. Har du venner herfra, men savner ditt navn på listen? Da er det bare å kopiere listen og legge til deg selv på bunnen
Nå gjør du det!Av en eller annen grunn står ikke jeg på listen