Takk i like så! Håper på så mange shinys som jeg aldri har fått før så har til å utvikle en av hver(hvordan det skal funke)Lykke til på Community day(s) [emoji1] Håper dere alle får mange shiny’s i dag og i morgen[emoji1308]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk i like så! Håper på så mange shinys som jeg aldri har fått før så har til å utvikle en av hver(hvordan det skal funke)Lykke til på Community day(s) [emoji1] Håper dere alle får mange shiny’s i dag og i morgen[emoji1308]
Takk i like så! Håper på så mange shinys som jeg aldri har fått før så har til å utvikle en av hver(hvordan det skal funke)
Wow! Jeg var fornøyd med 6!Jeg fikk 16 shiny i dag! Om jeg får like mange i morgen så vil jeg si meg fornøyd altså[emoji23]
Wow! Gratulerer! Hvor fanget du? Jeg var i Frognerparken i går og fikk ikke på langt nær så mange.Ble 20 på meg tilsammen[emoji85] Har fått evolvet så jeg har fått en av hver shiny og mangler 8 km for og kunne Evolve på kvelden til den siste jeg mangler Vis vedlegget 270458Vis vedlegget 270459Vis vedlegget 270460Vis vedlegget 270461
Wow! Gratulerer! Hvor fanget du? Jeg var i Frognerparken i går og fikk ikke på langt nær så mange.
Heldig!Jeg var også i Frognerparken i går! Der jeg fikk mest. I dag dro vi ikke til Oslo og fikk ‘’kun’’ 5 i dag[emoji4]
Så lenge du er ferdig med de første 3 kapitlene i første så kan du etter hva jeg har hørt også begynne på den nyeJo. Tror det.
Ikke ferdig med den forrige enda jeg da
JaaaaaEr det ikke i kveld kl 22 det kommer nye spesial oppgaver?
Du er så langt at du kan gjøre begge samtidig så det blir ikke noe stressJo. Tror det.
Ikke ferdig med den forrige enda jeg da