Stor suksess! Begge fikkHvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor suksess! Begge fikkHvordan gikk det?
Vis vedlegget 268802
300 dager[emoji106]
Imponerende!
Så bra!!Stor suksess! Begge fikk
Heh, da så. Var enten det eller at gymmen sto veldig øde til [emoji14]Kan ikke skryte på meg så mye da det er en glitch i spillet som gjør at den teller dager selv om jeg ikke står i gymmen[emoji1] Men moro er det da[emoji108]
Så utrolig gøy.Stor suksess! Begge fikk
Det skal vi ogsåSå utrolig gøy.
Skal på EX-raid på lørdag jeg
Vi har vår femte invite, men tredje vi skal på på lørdag. Jeg vet hvilke gymmer som er ex-gymmer her, vet om 1 i Eiker og minst 4 i Drammen. Så når vi er ute en helgedag og det er raid der drar vi ofte bortom.Så bra!!
Kun fått invite en gang, her..
Har nesten ikke tid til å gå på raid.Det skal vi også
Er jeg vet i hvert fall om 5 ex-gymmer rundt her, så er innom der når anledningen byr seg
Så bra tar noen når vi er i Frognerparken, men glemmer å sjekke hvilke som ligger an til ex i forkant. JajaVi har vår femte invite, men tredje vi skal på på lørdag. Jeg vet hvilke gymmer som er ex-gymmer her, vet om 1 i Eiker og minst 4 i Drammen. Så når vi er ute en helgedag og det er raid der drar vi ofte bortom.
På fredag?Neste CD over to dager :O
Legger vel opp til shinies denne gangen også?
Neinei, ikke fredag men sto at det var både på lørdag 11.8 OG søndag 12!På fredag?
Trodde det alltid var på en helg, jeg
Neinei, ikke fredag men sto at det var både på lørdag 11.8 OG søndag 12!
Når på lørdag?Neinei, ikke fredag men sto at det var både på lørdag 11.8 OG søndag 12!
Når på
11-14
Ja, ser den. Om man skal få fanget et minimum av 5 shinies, forhåpentligvis gode, og krysse fingrene for at det evolver til de ma vil ha.. lurt å ha mer tid da. Mindre sikkert på om det lat seg gjøre rent praktisk..Jeg vil tro de gjør det pga det er så mange evolvingsmuligheter av Eevee Så man får samlet inn nok shinys til å få hvertfall en av hver[emoji119]