Pokemon Go

Kan ikke skryte på meg så mye da det er en glitch i spillet som gjør at den teller dager selv om jeg ikke står i gymmen[emoji1] Men moro er det da[emoji108]
Heh, da så. Var enten det eller at gymmen sto veldig øde til [emoji14]
 
Så bra!! :)
Kun fått invite en gang, her..
Vi har vår femte invite, men tredje vi skal på på lørdag. Jeg vet hvilke gymmer som er ex-gymmer her, vet om 1 i Eiker og minst 4 i Drammen. Så når vi er ute en helgedag og det er raid der drar vi ofte bortom.
 
Det skal vi også :)

Er jeg vet i hvert fall om 5 ex-gymmer rundt her, så er innom der når anledningen byr seg :)
Har nesten ikke tid til å gå på raid.
Bor langt ute i gokk, men har klart å få 2 EX-raid pass på 3 raid, snakk om flaks.
Den forrige hadde jeg dessverre ikke tid til å gå på siden jeg skulle besøke min kusine, men denne skal jeg få med meg :)
 
Vi har vår femte invite, men tredje vi skal på på lørdag. Jeg vet hvilke gymmer som er ex-gymmer her, vet om 1 i Eiker og minst 4 i Drammen. Så når vi er ute en helgedag og det er raid der drar vi ofte bortom.
Så bra :) tar noen når vi er i Frognerparken, men glemmer å sjekke hvilke som ligger an til ex i forkant. Jaja :)
 
Jeg vil tro de gjør det pga det er så mange evolvingsmuligheter av Eevee:) Så man får samlet inn nok shinys til å få hvertfall en av hver[emoji119]
Ja, ser den. Om man skal få fanget et minimum av 5 shinies, forhåpentligvis gode, og krysse fingrene for at det evolver til de ma vil ha.. lurt å ha mer tid da. Mindre sikkert på om det lat seg gjøre rent praktisk..
 
Back
Topp