Zapdos-event med raid. Vi var på fjelltur så ingen deltagelse her.Skjer det noe spesielt i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Zapdos-event med raid. Vi var på fjelltur så ingen deltagelse her.Skjer det noe spesielt i dag?
Kjøp raidpass (siden du bare får 1 gratis hver dag, så maks 2 stk en dag gratis om man sparer fra dagen før), dra til en by sammen med andre, så klarer dere alle lvl raidene. Eller ta de laveste selv og møt opp ved klekk på de harde og håp på det beste (andre der) Lykke til! Eller bli med i raidgruppe-chat via fb.Noen som har tips til å fort gjennomføre 10 raids?
Noen som har tips til å fort gjennomføre 10 raids?
Noen som har tips til å fort gjennomføre 10 raids?
Jeg stemmer for det!Mannen har tatt ungene og dratt til svigermor.
Kommer hjem tidligst torsdag.
Lurer på om jeg skal ta en tur ned til Oslo sentrum i morgen etter jobb og gå på jakt og raide litt....
Hadde ikke vært noe å lure på her!Mannen har tatt ungene og dratt til svigermor.
Lurer på om jeg skal ta en tur ned til Oslo sentrum i morgen etter jobb og gå på jakt og raide litt....
Hadde jeg nok fort gjort.Mannen har tatt ungene og dratt til svigermor.
Mannen har tatt ungene og dratt til svigermor.
Jeg stemmer for det!
Hadde ikke vært noe å lure på her!
Hadde jeg nok fort gjort.
Er litt stiv i kroppen i dag etter en litt vel lang spasertur i går, men kan da ikke la denne muligheten slippe unna [emoji14]Det høres ut som en god plan![emoji1][emoji295]️
Jeg klarte dessverre ikke å fange noen av de 5 hode raidene jeg var på i dag, men turen ned til byen var veldig vellykket likevel.
Fikk et EX raid pass
Hvordan gikk det?Nytt EX-raid i dag. Håper 5-åringen får mewtwo etterpå!