Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vært så aktiv i denne tråden, men spilt nok selv Her er koden min 8514 1410 9440 Bare å legge meg til, har overflod av pakker
Det er megOg hvem er kynisk6? [emoji14]
Hahaha Okai! Vi begynner å bli gode venner da [emoji14]Det er meg
Ja jeg spiller ca hver dag Og jobber midt i byen, så lett tilgang til pokestopHahaha Okai! Vi begynner å bli gode venner da [emoji14]
Hehe Kjekt med stop så nærmeJa jeg spiller ca hver dag Og jobber midt i byen, så lett tilgang til pokestop
Kan vel snurre pokestop som hører til en gym fra jobben, men vi har pokémon forbud på jobb Ja hvis jeg går til jobb så har jeg vel mulighet for å spinne 10 stopp uten no særlig omvei...Hehe Kjekt med stop så nærme
Såpass?? [emoji14] Hva jobber du med?Kan vel snurre pokestop som hører til en gym fra jobben, men vi har pokémon forbud på jobb Ja hvis jeg går til jobb så har jeg vel mulighet for å spinne 10 stopp uten no særlig omvei...
Apotektekniker, vi var fire av åtte som spilte for 1,5år siden og da blei det litt myeSåpass?? [emoji14] Hva jobber du med?
Hahaha! Kan se den [emoji14]Apotektekniker, vi var fire av åtte som spilte for 1,5år siden og da blei det litt mye
Ja, det hadde vært noe Listemenneske, fiks!Jeg blir sprø av å ikke ha oversikt over hvem som er hvem [emoji14] Skulle ønske kan kunne chatte i spillet og lage egne kallenavn [emoji14]
Kunne det vært en ide å lage en liste her inne?