Fjompeline
Glad i forumet
Når man finner en sommerlig Pikachu, men har ikke flere pokeballs [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk dessverre ikke kommet meg ut og vært med på noen jegFikk tatt 11 raids men ingen shiny her![]()
Her er det masse sommerpiksachuer så kommer nok flere til deg ogNår man finner en sommerlig Pikachu, men har ikke flere pokeballs [emoji28]
Her er det masse sommerpiksachuer så kommer nok flere til deg og
9 her, heller ingen shiny. Klarte fange alle da!Fikk tatt 11 raids men ingen shiny her![]()
Så heldige, da. Vi tok 7 raids, fikk med oss 4 hver - kun en shiny. Moren min som fikk, på første forsøk. Innså det kun mye senere, når hun skulle sortere «fangsten» [emoji23]Weer, vi fikk til 6 raid(hadde pass fra i går og fikk jo 5 gratis). Jeg fikk shiny på tredje og da var det en litt sur 5-åring, men han fikk på siste. Og han fant det reinsdyret, som han ikke hadde fra før, så da ble det 2 fine timer i sola![]()
Så koseligFant en super mamma med to barn som jeg og mannen raidet med i dag. Så mye bedre enn de gruppene som haster avgårde og tar raid mens de løper til neste. Lille var storfornøyd. To store barn å leke med!
Så kul solbrille-squirtle!
Samme herBle shiny med og uten solbriller her og![]()
5718 1159 7439 Legg meg gjerne til![]()
Mangler jeg noen?? Hester lhsaphira mangler du meg på lista så si o fra eller bruk koden 2143 4051 2990