Fjompeline
Glad i forumet
Når man finner en sommerlig Pikachu, men har ikke flere pokeballs [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk dessverre ikke kommet meg ut og vært med på noen jegFikk tatt 11 raids men ingen shiny her
Her er det masse sommerpiksachuer så kommer nok flere til deg ogNår man finner en sommerlig Pikachu, men har ikke flere pokeballs [emoji28]
Her er det masse sommerpiksachuer så kommer nok flere til deg og
9 her, heller ingen shiny. Klarte fange alle da!Fikk tatt 11 raids men ingen shiny her
Så heldige, da. Vi tok 7 raids, fikk med oss 4 hver - kun en shiny. Moren min som fikk, på første forsøk. Innså det kun mye senere, når hun skulle sortere «fangsten» [emoji23]Weer, vi fikk til 6 raid(hadde pass fra i går og fikk jo 5 gratis). Jeg fikk shiny på tredje og da var det en litt sur 5-åring, men han fikk på siste. Og han fant det reinsdyret, som han ikke hadde fra før, så da ble det 2 fine timer i sola
Så koselig vi hektet oss ikke på noen, måtte ta det litt i tempoet til toåringen som ciller sykle [emoji14]Fant en super mamma med to barn som jeg og mannen raidet med i dag. Så mye bedre enn de gruppene som haster avgårde og tar raid mens de løper til neste. Lille var storfornøyd. To store barn å leke med!
Så kul solbrille-squirtle!
Samme herBle shiny med og uten solbriller her og
5718 1159 7439 Legg meg gjerne til
Mangler jeg noen?? Hester lhsaphira mangler du meg på lista så si o fra eller bruk koden 2143 4051 2990