Jeg har bare fått 2 shiny totalt jegJeg fikk shiny Roselia andre dagen. Eneste som kom godt ut av å måtte stå opp med en liten en som mente det var morgen kl.03:00. Venter fremdeles på shiny Magicarp. Snart gått to år uten at jeg har fått en...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare fått 2 shiny totalt jegJeg fikk shiny Roselia andre dagen. Eneste som kom godt ut av å måtte stå opp med en liten en som mente det var morgen kl.03:00. Venter fremdeles på shiny Magicarp. Snart gått to år uten at jeg har fått en...
Føler med deg! Beste håpet er Community Day.Jeg har bare fått 2 shiny totalt jeg
Da pleier jeg ikke så få noen, de jeg har fått, har jeg fått utenomFøler med deg! Beste håpet er Community Day.
Avhenger av å være et sted med mye Pokémon. Da jeg var i Haugesund på første Community Day fikk jeg heller ikke noen.Da pleier jeg ikke så få noen, de jeg har fått, har jeg fått utenom
Da pleier jeg ikke så få noen, de jeg har fått, har jeg fått utenom
Hun kan godt meg. Og 5-åringen. Han får bare venner jeg vet hvem er, såhan har meg og en til. Gjerne deg også. Sender koden hans på messenger.Må nesten spørre først, men moren min lurte på om jeg kunne legge til noen venner hun kan dele gaver med; tenkte på dere over noen helt rabdom fra fb.. men ikke uten å spørre først
Har veldig lyst, men spørs om vi får det til... flere situasjoner i dag som kræsjer :/
God ferie!Sitter nok i bilen da, drar på ferie i dag
Har plan om å dra ut med guttungen. Satse på et par raid Tror ikke vi får til flere. Men vi fpr den sikkert ikke i shiny
Weer, vi fikk til 6 raid(hadde pass fra i går og fikk jo 5 gratis). Jeg fikk shiny på tredje og da var det en litt sur 5-åring, men han fikk på siste. Og han fant det reinsdyret, som han ikke hadde fra før, så da ble det 2 fine timer i solaHar plan om å dra ut med guttungen. Satse på et par raid Tror ikke vi får til flere. Men vi fpr den sikkert ikke i shiny